Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvor lenge varte ders festeblødning?Min varte i fire dager.Jeg blødde ikke mye, sånn omtrent som på mensens siste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Er du gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Er ikke festeblødning veldig sjeldent da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #4 Del Skrevet 9. mai 2006 Om jeg er gravid?Ja, hva tror du jeg gjør her inne ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Del Skrevet 9. mai 2006 ....festeblødninger får altfor mye fokus i forhold til hvor sjeldent det egentlig er.Dette er IKKE vanlig. Enig med anonym ovenfor:- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #6 Del Skrevet 9. mai 2006 Det må da være lov til å spørre for oss som faktisk har det??Det er jo bare å la være å svare, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #7 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er mange som har blødninger i starten av svangerskapet faktisk 20-30% av alle kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #8 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja,men her er det snakk om festeblødning,Lotus.(når egget fester seg til livmorveggen.) Blødninger av varierende grad fra uke 4 og utover er derimot veldig alminnelig. Dette er to forkjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #9 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja, det er vel "rester" eller noe sånt? Er det ikke? Det er vel ikke 20-30% som har denne festeblødningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 9. mai 2006 #10 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei. Vet ikke om jeg hører til her inne, har ikm om 4 dager. Må inn å sjekke da vettu. Håper jo at jeg kommer hit snart. Jeg hadde smååååååååååååå blødninger 4, 5 og 6 dager etter EL, tror dette er festeblødninger. Har fått tilbakemelding fra andre om at det mest sansynlig var det. Har 2 barn fra før og ikke hatt festeblødning tidligere, er nok vanlig tror jeg , men ikke for alle og ikke likt hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #11 Del Skrevet 9. mai 2006 Nei,festeblødninger er ikke noe man normalt har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå