Gå til innhold

Noen tips på gode stelleprodukter? Feks erfaring med badeolje og andre prod fra Weleda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker svangerskapsolje fra weleda, og synes den er super! Så jeg skal nok kjøpe flere produkter fra dem. Ellers har jeg hørt mye bra om SebaMed fra apoteket. Men det er jo så mye å velge i, så det er ikke lett. Får nok allergi-baby, så det viktigste for meg er ingen parfyme, og så mildt som mulig. Kommer til å se etter NAAF-merker (Norges Astma og Allergi-forbund). De er veldig nøye med hva de anbefaler =)

Vet du hvilke butikker som fører Weleda? Jeg så merket på barnashage.no men jeg trenger å spørre litt om den, vil jo ha det som er best for den lille.. jeg har også hørt at sebaned fra apoteket er bra.. det var jo lurt tips å se etter produkter med NAAF merke.. tusen takk for svar.

Annonse

Weleda sinksalve og stellekrem er absolutt å anbefale. Jeg bruker de på min datter. Er også fornøyd med SemaMed sinksalven, men er rumpa sår, fungerer Weleda kremen med sink best! Ellers når rumpa ikke er så sår, bruker jeg krem uten sink. Ofte babykremen fra SebaMed Baby. Babyline stellekrem/sinksalve har ikke jeg såppas god erfaring med.

Brukte weleda sinksalve da jenta mi ble sår under nesen p.g.a forkjølelse + smokkbruk. Hun var veldig irritert og sår på huden. Ble anbefalt å bruke weleda sinksalve der, og etter to dagers bruk var alt borte!

Badeoljen til SebaMed er også kjempegod.

Jeg kjøper Weleda på helsekost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...