Gå til innhold

Hvordan foregår en SA i uke 5-6??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt farget utflod og noen bloddråper siden jeg testet positivt for 1 uke siden. Idag begynte jeg og blø mer, noe mindre en vanlig mens. Har ingen smerter. Er dette en SA, og isåfall hvor lang tid ca vil det ta før den er ordentlig igang med smerter og ordentlige blødninger. Skal på jobb imorgen tidlig og lurer på om jeg skal ringe å si jeg er syk. Eller er det sjans for at det værste er over i løpet av natta?? uFf ikke noe moro dette her.....Håper noen kan svare....

Fortsetter under...

ring legem, hadde selv SA i mars, hadde ikke vont første timene og legen sa på tlf at jeg skulle ta kontakt ved smerter. smerter og blødning samtidig KAN være en SA . men det er vanlig med blødninger uten smerter og i begynnelsen. trur jeg hadde ringt inn syk og holdt meg i ro. men ring til legen å hør hva d sier.

lykke til:)

hei hei

jeg hadde ikke smerter i det hele tatt da jeg hadde SA i april, var da like nesten i uke 7, hadde også SA med en tvilling for 6,5 år siden, ingen smerter da heller, følte blødningene økte litt utover dagen og blødningene var størst på dag 2, 3, og blødde ikke mer enn 5-6 dager totalt, da var alt borte.

hold deg mest mulig i ro

lykke til da og hold oss oppdatert

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...