♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Gogutten ser ikke ut til å trives med den stekende sola. Ligger i skyggen på terrassen i kortebukse og t-skjorte m et lett pledd over beina. Merker at han er litt sur og grinete om dagen. Stort sett overtrett pga manglende søvn i varmen. Men tar det igjen om natten da :0) Sov 7,5 timer sammenhengende i natt!!!!!!
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Tuppa mi trives forsåvidt godt. Har bare på body. Prøver å la henne ligge på pledd i skyggen på terassen, men det blir for lyst, hun blir bare sur da. Prøver vogna også, men da protesterer hun. Sitter litt på fanget ute, men mest er vi inne, desverre........
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Gutten min liker ikke å få sol i øynene, men ellers så stortrives han i varmen. Sover gjerne lenger på dagen enn han pleier, og er ikke så veldig sur. Kun igår og idag pga ei tann som nesten er igjennom.
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Bre han har lite nok klær på og får rikelig med drikke (vann eller mm) så er det greit. Vi var i Thailand når han var 5 mnd og der var det 30-35 grader. DA er det varmt:-) Men, men, han går i badstu også da:-) Hi hi
WWJD Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 så lenge han har lite klær og ikke skart lys koser han seg i vogna: han virker passe døsig samtidig som han ivrig følger med på alt det nye med våren. De siste dagene har han sovet mer på dagen enn ellers og jeg passer på å tilby puppen oftere så han ikke går tørst.
Halloween-mamma Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Min sover litt mindre enn vanlig på dagen, og er helt propell på kvelden fordi det er så varmt og lummert at han ikke finner roen. Men han er i godt humør, og jeg tror nok han synes det er deilig med mindre klær på, og at han for første gang i sitt liv kan være omtrent naken innendørs uten å fryse. Blir sur hvis han får sol i øynene, men han liker godt å prøve å "fange" sollyset når det skinner på lekene hans.
snowstorm73 Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Vi satt på terassen under markisen og han hadde bare kortermet body på seg. Var 23-24 varmegrader og da tar jeg hverken strømpebukser eller sokker på. Han trivdes, akkurat som jeg. Men vanskelig å få han til å sove, er 25 grader her under taket, tror vi flytter til stua, der har vi aircondition...
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Går bra! Mye mer ok nå enn i kulda ihvertfall! Men lite klær er et must! og masse vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå