Gå til innhold

Dagmamma ledig i Bærum til høsten!

Anbefalte innlegg

Jeg skal være hjemme ett år til med datteren min, som nå er 6 mnd. Er ledig som dagmamma ca 3 dager i uken for ett barn på noenlunde samme alder.

Har gode referanser fra barnehage og tidligere dagbarn.

Bor på Rykkinn.

Håper å høre fra noen små søte barn!

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg har snakket med deg tidligere, og nå ser det jammen ut som jeg kommer til å trenge dagmamma til sønnen min. Han er vel bare en uke eldre en jenta di tror jeg.

Hadde vært flott om vi kunne treffes!

Heisann

Jeg har en gutt som er litt over tre mnd nå. Jeg trenger dagmamma for ham to til tre dager i uken fra midten av november. Han er da nesten ni mnd. Vi bor også på Rykkinn, i Bjørnebærstien. Mulig du synes han er litt ung, men foreløpig ligger han langt frem i utvikling, så hvis du er interessert så skal jeg titte etter svar her jeg :-)

PS: og han er selvfølgelig utrolig søt :-)

Annonse

Det blir det.... måtte evt se på om vi kunne betale deg for september og oktober også da... og bruke de mnd på å bli kjent.. dersom det hadde vært en mulighet... og selvfølgelig også litt ettersom prisen :-)

Er det en mulighet du ville være lysten på å tenke litt på da?

Det kunne jo vært en mulighet det ja.

da jeg var dagmamma tidligere tok jeg 5000 for full plass, så jeg tenkte å ta det samme nå, bare regne ut pr dag liksom!

Jeg reiser bort imorgen, og blir borte over en uke, men kan du ikke sende meg en mail på [email protected] , så svarer jeg når jeg er tilbake igjen!

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Heisann... Det er sunshine igjen... Har bare byttet nickkk ;-)

Jeg har fortsatt ikke fått tak i hvit dagmamma, men jobber fortsatt med saken.... holder litt utkikk etter deg her inne likevel jeg... så ser jeg om du har fått noen innen jeg vet jeg trenger. Du har kanskje fått dagbarn allerede også da.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...