Gå til innhold

Trenger man merke "noe" for å vite at fødselen er like rundt hjørnet?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin om 16 dager, og det er ingenting som tyder på at det kommer til å skje noe snart......

Det jeg lurer på, er om dere andre som har født, har det bare "plutselig" vært sånn at fødselen har vært i gang, eller har det vært ett eller flere "forvarsel" om at fødselen har vært i gang...?`

Jeg er i utrolig fin form, livmorhalsen er ikke moden, slimproppen har ikke gått, ingen kynnere.....ikke noe....bare en herlig mage...

Kan jeg likevel kanskje føde om noen dager, eller hva tror dere?

Jeg har ikke problemer med å vente til termin, men er så spent så spent:=)

Fortsetter under...

Jeg venter nr to nå. Sist våknet jeg kl.7 på søndag morgen med skrekkelige veer. Ingen forvarsel, så det var min opplevelse. 8 timer senere og en herlig epidural, var Juni født! Lykke til !

Har termin om 7 dager og ingenting som tyder på noe fødsel her heller synes jeg...

Hun er veldig aktiv om kveldene og nettene. Formen er fin,bortsett fra mye trøtt. Ikke gått no slimpropp og ingen kynnere her heller.... Har endel nedpress om kvelden da... bittelitt mens smerter innimellom. Men de blir fort borte.

Lurer på d samme ;)

Jeg hadde ikke noe forvarsel med førstemann. Hverken vannet eller slimproppen gikk. Våknet ei natt av smertefulle tak i ryggen. 10 t senere, var nicholas ute. På termin til og med. Lurer på om jeg føder før termin denne gangen. Har det på følelsen. Ønsketenkning sikkert.. hehe. 10 dager igjen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...