Gå til innhold

Mai: Vi fikk en deilig jente


Lene 1. Mai

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har stort sett holdt til i april klubben (menstermin 24. april, ul-termin 1. mai) men den 3.mai fikk vi en deilig liten jente på 3555 gram og 50 cm. Fødselen gikk greit, men tok lang tid (sto stille i 10 timer på 8 cm, 26 timer med jevne rier totalt), og selv om det selvfølgelig er utrolig vondt er det en smerte man tåler fordi man vet hva belønningen er. Jeg er hvertfall ikke skremt fra å få nummer to.

 

Lille Michala ligger nå på maven min og sover. Hun er så skjønn og nydelig. Vi visste ikke kjønnet, og selv om alle "symptomer" har tydet på gutt har spesielt mannen min hatt en følelse av at det skulle bli en jente. Så det var en helt utrolig ubeskrivelig herlig følelse da mannen min lente seg inntil meg rett etterpå med tårer i øynene og hvisket "det ble en jente". Det beste øyeblikket i hele mitt liv! Jeg elsker henne allerede over alt.

Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåååh=)

så koselig å lese!!

Å gratulerer så masse med jenta!!! =)

 

I mårra er min termin.. begynner å bli utålmodig nå..

Gleder meg så utrolig masse til å se ungen min!!

Håper hun vil ut snart!! Har ikke lyst å gå lenge over=(

 

Men igjen, GRATULERER SÅ MASSE!!!

 

Heldig du er!! =)

 

Klems;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for deg i morgen. Har en venninne som også har termin i morgen. Krysser fingrene for dere begge. Håper du har henne til 17. mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) =) =)

Nå ble jeg glad!!! =)

Takker så mye!!

..og håper det samme!!!

*krysser fingrene for venninna di også jeg..*

 

Kos deg videre med datteren din!! =) =)

 

Klemmer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig!! Gratulerer så kjempe mye!! Og kos deg alt du kan med dukken din.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gojenta :-).

 

Godt og høre at fødselen ikke skremmer deg fra nummer2, du hadde jo en utrolig lang fødsel, må ha vært slitsomt, men som du selv sier "det er verdt det" når du vet hva slags belønning som kom ut av det.

 

Jeg har selv termin idag, og håper at ting skal sette igang. Foreløpig ingen tegn :-/. Men, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

 

Goklem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...