Gå til innhold

Susann 77 kan du hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA i januar og vil så gjerne bli gravid igjen. Kan du se om det skjer noe snart?

Jeg 02.12.69

Sambo 02.08.59

På forhånd takk for hjelpen!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg:-)

Skrevet

jeg må skuffe deg jeg. beklager , får ikke noe opp på deg. kan godt prøve igjen siden

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad om du ville ha prøvd igjen senere. Dette var ikke det jeg ville høre:(((

Vil så gjerne at ting skal skje raskt.

Takk for hjelpen.

Skrevet

Dytter litt jeg så du ikke glemmer meg:-)))

Skrevet

Hei.

Er fortsatt litt usikker på deg , men det føles som du må jobbe litt for det rett og slett. Jeg føler meg sliten , og jeg trur du er "sliten" av at det tar så tid. Føles som du muligens ha litt hjelp på en eller annen måte (det enten no slags kur? , el alternativ behandling eller no* - får ikke riktig tak i hva ). Det ligger ei jente rundt deg , kjennes ut som du blir gravid før snøen kommer. Det er fortsatt "bart" ute når det skjer , derfor sommer / høst , og jeg håper spiren sitter som et skudd da :o)

Skrevet

Hei igjen.

Tusen takk for svar.

Fikk en liten jente i august-05 og ble gravid igjen etter 3 mnd og mistet i januar. Var så innstilt på graviditet da og klarer ikke helt å legge det til siden.

Kan hende jeg er litt for utålmodig. Er inne i min 3pp nå og håper på klaff snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...