Gjest Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 vært hos Ute Imhof i dag og gutten vår har kiss-kidd!!!Da vet vi ihvertfall hvorfor han er som han er,og håper han blir bra av behandlingen:)
Trym og Brages mamma Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Godt dere fant ut av det! Lykke til med behandlingen. Jeg har ikke erfaring med det selv, men sønnen til hu ene i barselgruppa jeg er med i hadde Kiss. Han ble bra etter 5 behandlinger! Så det ser lyst ut for dere også!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 tok du selv kontakt med mauellterapeut eller ble du henvist? hva kostet det? hvordan merket du at gutten din hadde det?
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 tok selv kontakt ja. leste inne på sida til kiss-kidd.no og det meste stemte med min sønn. Våkner brått og hylskriker, ligger som en banan,gnir hodet mot underlaget,gulper masse,kolikk,vanskelig med å sove,liker ikke ligge på magen, betalte 300 kr,da det var noe med at de ikke hadde fått igang avtalen med trygdekontoret eller noe sånt,(nyåpnet)men skal være gratis for barn under 12 år. Men jeg betalte gledelig!!!!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 så godt at dere er igang med behandling...jenta vår var veldig plaget og ble helt bra etter 3 behandlinger:-) lykke til videre! det er utrolig godt når du merker at de trives bedre, og ikke har så vondt hele tiden...
2nj♥ Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Så bra. Gutten vår ble helt bra etter 2 behandlinger på AHUS. De er veldig flinke! -Men vi betalte ingenting.... (Men hadde som du gledelig betalt 300,-) :-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Kjempe fint at du fant ut av det,nå er det bare en vei-framover!! Du kommer til å merke fort en forandring,og gutten får det så mye bedere:)
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Ta vare på kviteringene, det skal være gratis og du kan få refundert utleggene dine på trygdekontoret. Men som deg hadde jeg nok gladelig betalt.. Jenta mi har/hadde kiss og det jeg merket best på av behandlingen var at gulpingen forsvant om ved et trylleslag!!
Østers Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Var faktisk hos Ute idag vi og! Har ikke merket noen endring på datteren min enda, men de løste ihvertfall opp låsninger i bekkenet, ryggen og nakken, pluss at Ute tøyde henne en del, og ga meg øvelser for tøying hjemme. Håper virkelig det hjelper, for sånn som vi har hatt det nå i 8 uker kan det bare ikke fortsette.
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 ikke merket så mye ennå vi heller,bortsett fra at han lå en stund i vogna si VÅKEN ganske lenge mens vi spiste i går...det har han aldri gjort før....men kan vel ta litt tid før man merker noe...Man kunne jo faktisk merke en forverring og før de ble bedre så...Fikk også øvelser og gjøre hjemme + en ny time om en mnd! Blir spennende å se,håper det blir bra:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Hvis du trodde han skulle bli "frisk" etter en behandling tar du feil!! Det er mye arbeid med ett KISS barn,du må også gjøre en innstas selv-med øvelser og greier sammen med den lille. Oppdaget Kiss hos min sønn da han var 5 uker,han er litt over 6mnd.nå,vi jobber fortsatt for at ting skal bli så bra som de kan. Du må helt sikkert til flere behandlinger,og til oppfølging hos fysioterapaut. Det du merker fort,er en forandring hos guttens være måte,blir likssom litt mer fornøyd:) Uansett er det kjempe fint at gutten har en mor som står på,og som visste hun hadde rett!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå