kreps74 Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Begynte på et nytt innlegg, for det begynte bli så langt det andre (vdr. homeopat osv. ) Nå har jeg snakket med homeopaten her og fått time allerede til torsdag. Hun hadde mye erfaring med pcos og hadde tom hatt diagnosen selv for mange år siden. Så det må jo tyde bra! Hun sier at hun nå er kvitt alle symptomer. Så gleder meg til å komme til henne. Takker for svar vedr. metformin. Mange som sier at dere gikk ned i vekt. Det høres oppløftende ut. Foreløpig merker jeg ikke noe til det. Har fremdeles problemer med mye "oppblåst" mage så den føles større enn noengang! Jeg må selvfølgelig også være flink til å trimme og spise riktig, og det går fremdeles litt i rykk og napp. I tillegg til søtsug sliter jeg også med denne pco-slappheten. Fryktelig tiltak å få trimmet. Men får da til en økt nå og da. Forresten, lindanytt: Er Basmatiris bedre enn vanlig ris mhp gi? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4995305-vedr-naturterapeut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Babylengsel* Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Høres virkelig spennende,har du vært nå på torsdagen hos henne? jeg er sååååå spent. Jeg går nå på min første uke med Sepia homeopatisk pillere....kjenner at det "rører seg" litt eggstokkene,tar det som et godt tegn:-) Kjenner til denne pco slappheten,har vært ekstra tungt det her siste halvåret....huset står på halv 12,lite trim,alt er et ork....puh:-( Må presse meg til å små trimme og denslags. Er så spent på hvordan det gikk hos terapeuten!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4995305-vedr-naturterapeut/#findComment-5024959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kreps74 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, jeg var hos henne i går. Det var igrunnen ikke så mye hun fikk sagt, for hun gjorde et skikkelig dybde-intervju av meg. Utrolig hvor fort tiden går når man snakker om seg selv!. Så hun rakk ikke fortelle så mye om hva hun skulle gjøre. Men tok en zink-test på meg som viste at jeg manglet mye zink. Snakket også endel om dette med energien, og selvfølgelig om hormonklusset. Hun vil jeg skal komme ukentlig i 6 uker og da skal hun utføre øreakupunktur og fotsone. Hun ville jobbe med og få opp energien og selvfølgelig med balanse av hormonsystemet. Metformin hadde hun faktisk ikke så mye greie på, men det skulle hun undersøke litt. Men sa at jeg skulle fortsette opplegget som legen hadde gitt meg. Hun ga meg en liste med vitaminer hun vil jeg skal ta, bla. zink. Det var visst svært vanlig at de med pcos manglet zink. Jeg har i tillegg litt atopisk eksem i perioder, og det skyldes også ofte bl.a. zink-mangel. Og så har hun skrevet på lappen: Calc. carb 229120. Som hun glemte si noe om, så vet ikke hva det er, men regner med det er en homeopat-medisin. Får høre med henne neste gang. Som sagt gikk tida fort, og vi fikk litt dårlig tid på slutten. Skal merke meg navnet Sepia som du hadde fått, og høre om dette er noe av det samme. Alt dette er helt nytt for meg, så har ikke peiling Men det virket veldig intr. og hun hadde jo som sagt hatt diagnosen pcos selv. I dag var hun helt kvitt cyster og andre symptomer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4995305-vedr-naturterapeut/#findComment-5025625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Babylengsel* Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette med zink hørtes inntressant ut,hvor får man kjøpt slikt tilskudd?Hvordan foregikk den testen? Denne calc.carb tror jeg ganske sikkert er for atopisk eksem.Samme merket fikk min datter,hun har atopisk eksem. Sepia er noe helt annet og det bør du spørre om...men det er ikke sikkert sepia er det rette for deg. Som homeopater sier,det kan være 3 pasienter med samme problem,men alle 3 får ulike pillere. Mulig at hun blir å anbefale deg noe ved navn pulsatilla.Alle blir behandlet individuellt,det er jo bra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4995305-vedr-naturterapeut/#findComment-5049400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå