Gå til innhold

Hjertelyden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet når man tidligst kan høre hjertelyden til fosteret? Og hvordan er det med legepersonellet-Når er det de tidligst prøver å finne hjertelyden? (De fleste er jo litt strenge på det, og vil ikke prøve før de er sikre på at de kan høre den hvis det er noe å høre, altså slik at hvis man ikke hører den så er det tegn på at det er noe galt, og ikke fordi det er for tidlig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nummer to hørte jeg hjertelyden når jeg var 11+4, men legen sa på forhånd at det kunne være for tidlig.

Skrevet

Jeg hørte hjertelyd i uke 6, men da var med invendig UL, da! Men har hørt at det ikke er uvanlig at det er vanskelig å ikke finne den så tidlig!

Skrevet

jeg var på UL i går(innvendig) og så hjerte slå. jeg er 6 uker på vei.

Skrevet

Lillejenta mi lå såpass langt ut mot magen at jordmora spurte om hun fikk lov å prøve med dopplerapparatet allerede i uke 10. Og joda, vi kunne høre sterk, klar hjertelyd - så høyt at mannen min hoppa i stolen! hihi :)

Skrevet

Jeg skal ikke til noen kontroll nå før fostervannsprøve i ca uke 15 og obligatorisk UL i uke 18 (har akkurat vært på en nå, i uke 10 og da er det for tidlig) - menjeg har sett hjertet slå på tidlig UL - og det var fantastisk !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...