Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å forandre syn under graviditeten? Ser plutselig dårligere med høyre øyet... Og jeg som nettopp har kjøpt linser for ett halvt år fremover.. Ser like dårlig når jeg har brillene på:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke kjent med synstester osv, men det er mye mulig, bruker ikke briller, har vært heldig, men det er jo mye som forandrer seg i kroppen...folk som har krøller som mister krøllene imens de er gravide....så hvem vet;)

Skrevet

Ja, det kan visst det. Har en venninne som opplevde det. Selv bruker jeg også briller/linser, men har ikke opplevd det, hverken nå eller i forrige svangerskap.

Skrevet

Du får byttet de linsene som er i ubrutt pakke, da. Hadde gått til optiker og sjekket, jeg. Det koster jo ikke noe når man har sånne linseavtaler.

Skrevet

etter at jeg ble gravid har synet mitt forandret seg veldig. jeg ser nesten ingenting på avstand lenger.men dette er helt normalt, synet går nok tilbake til normalt etter at man er ferdig med å amme. Men snakk med optikeren din, de vet som regel mer om dette.

Skrevet

JA DET ER GANSKE VANLIG !

og det kan gå tilbake til normalen igjen noen mnd etter fødselen...S¨å det er skjeldent at de gjør så mye med det hos optiker ..det er pga hormonene. men de kan jo justere m linser etc intil da da hvis det trengs... ring optiker'n de kan mer om dette :)

Skrevet

yepp, ganske mye her. fikk beskjed av optiker at det er ikke så lurt å kjøpe seg nye briller før nesten et år etter fødsel når synet har stabilisert seg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...