Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken dag man kan regne med blødning ved et evt mislykket forsøk? Når i syklusen er man egentlig ved innsetting? Jeg hadde uttak tre uker etter siste menustrasjon, så helt i rute er jo kroppen ikke (vanlig syklus 28 dager).

Hvor tidlig kan jeg teste? Begynner å kjenne murringer allerede og frykter selvfølgelig det verste. Men er bare på rugedag 5... Regner man forresten innsetting som rugedag 1?

Hvor lang tid tar det før Crinone'n er tatt opp i kroppen? Er livredd for at den skal renne ut for tidlig...! Tar to doser om dagen. Jeg har forresten ikke ømme pupper i det hele tatt. Er det et dårlig tegn?

Uff så sent dagene går...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994690-masse-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-en-ruger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Innsettingsdagen er dag 0 - også kan du regne deg framover.. .

Vet ikke helt dette med når man kan regne med blødning, men vi er vel på eggløsningsdagen den dagen vi henter ut egg... slik regnet hvertfall jeg ved forrige forsøk... da er det jo bare å regne i forhold til vanlig syklus for å se når du egentlig skulle hatt mensen... Men.. det er jo så mye som påvirker kroppene våre i slike forsøk. og derfor egentlig bare bortkastet tankearbeid... vet likevel at det er uuuuumulig å la være hihi...

Tror det lønner seg ( så langt det er mulig hihi...) å ta det med ro. Dette med murringer er jo et graviditetstegn også - så de har lurt mange.. Ømme pupper trenger du ikke å få i det hele tatt...

Crinonen har jeg ikke kjennskap til... gikk på cyclogest sist...

Kos deg som ruger - du er jo tross alt gravid til det motsatte er bevist!

Mai er forresten den mnd hvor flest lykkes - de tror det kan ha noe med lyset å gjøre :o)

Lykke til!!

Med hilsen fra meg som forhåpentlig er ruger igjen om to uker :o) ( sist kom vi til uke 6 før det gikk galt...)

Heisann!

Tror du kan regne med blødning rundt 2 uker etter innsetting.

Er nok lurt å vente med testing til de 2 ukene er gått. I Haugesund fikk eg oppgitt dato for når eg skulle testa, og så ringa resultatet til de etterpå. I tillegg har legen min skrevet rekvisisjon slik at eg kan ta blodprøve på det lokale legekontoret.

Eg trodde rugedag 1 var innsettingsdagen, for det passer med at eg skal ta test på dag 14, altså 2 uker etter innsetting!

Har og vært veldig bekymra for om eg fikk i meg nok crinone, og har blitt fortalt her inne at kroppen (les livmora) tar opp det den skal ha av progesteron, og resten kommer ut igjen som småklumpar/slim i litt kvit/aprikos/besj farge. Eg tar òg 2 ganagr for dagen (morgen og ettermiddag). Har hatt ømme pupper innimellom, ellers så har eg den siste uka hatt mensenmurringar. Er på dag 13 no, og skal teste i mårra;)

Lykke til!

Klem fra rugemora,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...