Gå til innhold

Blanede følelser...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja du er ikke alene om det gitt, jeg har terming 25 juni og tiden renner fra meg, jeg er førstegangs og er liv redd for og merke at ting er i gang tror jeg kommer til og få helt panikk, og bli skikkelig redd. for smerte er ikke min sterke side. men jeg gleder meg sånn til han kommer ut klarer nesten ikke og vente. så jeg lurer på hvordan jeg kommer til og takle alt sammen. masse tanker som flyr i hodet hele tiden

lykke til vidre

klem fra meg

ja, jeg kjenner jeg blir heit i toppen når jeg tenker på det.. svetten renner..hihi. Neida, men folk sier hele tiden: er du ikke lei nå?? Nå nærmer det seg....!

- NEI..Jeg er ikke lei..kunne godt vert slik i noen mnd til for min del. Nærmer seg? huff, de må jo ikke si sånt da. Får jo helt panikk jeg da. Sambo prøver å få meg til å "pakke baggen"..men vet du hva?? NEI NEI NEI..føler en trang til å spy hvis noen snakker om "Baggen".

Vet ikke hva jeg gruer meg til egentlig, for jeg gleder meg jo også!

Og tenk om noe ikke er som det skal?? Når skal det skje? hvor vondt er det? hvor fort går det? vil alt gå bra? spørsmålene er mange, men man kan desverre ikke få svar på dem.

tror jeg føder hver eneste natt i drømmeland, og er like svett hver gang jeg våkner!

Så ja....mine følelser er HELT på viddene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...