Gå til innhold

Duo vogn, - teutonia, emmaljunga eller brio. Andre tips?

Anbefalte innlegg

Termin 10 juli, og trenger en duo vogn.

Ønsker en lett, fin,og liten sammenfelt.

Liker Emmaljunga duo edge, men har hørt de er store og tunge.

Teutonia synes jeg har alt for firkantede linjer/ hard stil. Min sambo liker denne.

Brio duo ser fin ut, men sittedelen virker smal.

Men kan og kommer mest sannsynlig til å kjøpe meg en sportsvogn/trille når ungen blir større, så kanskje er det ikke noe å tenke på at sittedelen til brio er smal.

Noen som har erfaring med disse?

Føler at det begynner å haste, siden levering på de fleste vognene er lang..

Fortsetter under...

Vi har også bestemt oss for emmaljunga city cross med city bag. Vi har vært å sett på en del, inkludert teutonia..men begge likte best city cross fra dag en. Har tenkt til å kjøpe i Sverige, sparer over 1000 kr. på bare vogna. Jeg hadde hørt at det bare var 6 måneders garanti i Sverige, men da jeg ringte sa hun det var 2 år. Jeg har forresten termin 19. juli, og hun sa det var på tide å bestille. I verste fall kan det ta 2 måneder med bestilling hvis de ikke har fargen inne. Det sa de i Norge også. Lykke til med valget!!

Annonse

smurfen79

Hvorfor ikke teutonia?

Likte designen på emmaljunga city cross m/city bag.

Har termin 9 juli, og er redd for at han kommer til å vokse ut av bagen i vinter. Er det chassè ( vendbart håndtak) denne vognen?

Tung?

Hei tutt85.

Vi likte designen bedre.. pluss at den var faktisk litt vanskeligere å få inn i bilen. På teutonia så kunne vi ikke ta av sportsdelen, så du kjører med denne hele tiden. Vi syntes city crossen var bedre å kjøre, det lille vi fikk kjørt inne i butikken selvsagt :) Bagen er ganske lang, så tror ikke det blir noe problem. Målene er 74x33x20.

Det var et tidligere innlegg hvor en hadde kjøpt city cross i oktober i Sverige, og var veldig fornøyd. Hun mente bagen ikke ble fort liten. Det er ikke vedbart håndtak, det var ulempen. Det man må gjøre er å ta av sportsdelen og snu den. Så det er en mulighet, men ikke like lettvindt som å snu håndtaket over. Samboeren min syntes city cross underdel var lettere enn teutonia, men det har jo noe med at man ikke ta av sportsdelen. Mange ting å tenke på. Vi er i alle fall glade for endelig å ha bestemt oss etter utallige butikkrunder og titting på finn.no.

Lykke til med valget :)

Har du sett på TFK- vogner?

vi falt veldig for Tfk joggster twist hvertfall.

Stor og romslig bag! (80x36), superenkel å legge sammen, utrolig god å kjøre/manøvrere. integrert myggnett!

sportsvogndelen har full liggestilling og stor kalesje som beskytter barnet godt. justerbart fotbrett også.

sportsvogna er veldig romslig med god plass til barn med dress eller voksipose. til og med datteren vår på 5 fikk plass i den!

sjekk den på nett: www.buggy.de

vi synes hvertfall vogna er superflott og regner med at vi da kun trenger å kjøpe en vogn

Liker sportsdelen på TFK vogna, men synes alle 3 hjulsvogner med bag ser snålt ut. Vet ikke om jeg skal satse på en vogn hvor jeg fokuserer mest på bag eller sportsdel.

Kunne ha tenkt meg 3 hjul i sportsdel, og bagvogn med 4 hjul..

får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...