Gå til innhold

September: Noen flere som plages med kynnere???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært på kontroll hos jordmor i dag. Tok opp under samtalen at jeg den siste uken har hatt mye kynnere....magen strammer seg og blir litt uvel av det noen ganger også... er i uke 23... jordmor sier det ikke er farlig så lenge ikke jeg kjenner smerter og at de øker i styrke...

 

I mitt første svangerskap kjente jeg omtrent ingen ting av dette...

 

Fikk forslag om å trappe ned jobbing. for kynnerne kommer når jeg har anstrengt meg....

 

Noen som har blitt sykemeldt pga kynnere???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. Ja når enn har født barn før så kjenner`n kynnere på et annet vis.

Jeg er nå 100% sykemldt pga kombinasjon ubehagelige kynnere og lett bekkenløsning.

 

Og det er som du sier de kommer ved anstrengelse. Hør m legen din om du kan få aktivsykemld eller annet som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut å få en sykemelding om ikke lenge ja.....det er ingen som takker meg for at jeg står på som jeg gjør. Problemet mitt er at jeg er fornøyd med jobben min og vil være mest mulig til stedet for å holde meg oppdatert....føler kanskje at dette med kynnere ikke er god nok grunn for å bli sykemeldt.... men jeg vet hva jordmor sa i dag : Dette kan føre til for tidlig fødsel hvis dette ikke gir seg eller du ikke trapper ned aktivitetsnivået...

 

må kanskje tenke på meg selv for en gang skyld :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...