Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig å bli tenkt på!;o)

Nei....det har ikke stoppet, så det går nok den veien høna sparker(Galgenhumor! Nyttig verktøy i hverdagen!), er jeg redd!

I går gikk bare og ventet på det store plasket, men det uteble! I dag kommer det litt mer friskt blod, men ikke de helt store mengdene(ikke som vanlig mens enda, greier meg med truseinnlegg!), med litt varierende mensen-smerter! Men jeg føler meg 97,3%(?) sikker på utfallet!! Dessverre!

Er/var jo for kort på vei til at det har noen hensikt med UL, så jeg får ikke gjort noe annet enn å fortsette å vente på det eventuelle plasket, og se det hele an!!

Men jeg blir nok værende her inne en stund til, ja!;o)

Uff så utrolig synd det var, det er jo ikke hver dag man får blått kryss...! Har lest litt om blødninger i begynnelsen av svangerskap, så det trenger jo ikke være over. (Prøver å være litt positiv....) Prøv å ta det veldig rolig, sånn i tilfelle.

Men om det er på vei ut så er det ikke sikkert det blir mere enn en vanlig mens i og med at det er så tidlig.

Ja humor er et godt redskap, det er sikkert. Men det er lov å være redd, skuffa og lei seg i en sånn situasjon wimbom! Så ikke hold tårene tilbake. Det er godt å gråte også!

Og om du er tilbake her så skal vi støtte deg!!!!!

Klem fra

Vil bare si at jeg føler med deg, Wimbom! Hadde selv en MA i november, riktignok i uke 10. Gitt lenge med blødninger og leste alt mulig om folk som hadde blødd i bøtter og spann men hvor det likevel var gått bra. Tror nok det kan være greit å håpe det beste, men forvente det verste, for å si det slik. Skulle ønske noen hadde sagt det til meg akkurat da. Legene sa til meg at når en aborterer før 12 uke, så er det i 80% av tilfellene snakk om kromosomavvik. Det kan jo være en trøst. Kanskje det hadde gått bra frem til ul, og så hadde de oppdaget store avvik da. Det hadde vært mye vanskligere. Slik tenkte jeg.

Ønsker deg uansett lykke til videre, og hold hodet oppe, før du vet ordet av det er det ny el og prøving som er i tankene!

Heisann wimbom

Har tenkt mye på deg jeg også.... Så utrolig leit om det ender slik da..

Er sikkert lurt å håpe det beste og forvente det verste ja, som nicco skriver. Slik at en forbereder seg litt mentalt på det som en frykter.

Slutter ikke helt å håpe for deg enda, og ønsker deg fortsatt lykke til.

Men du må bare bruke oss her inne nå da, til å hente trøst og oppmuntring.

Stor klem fra meg...

Hei igjen alle sammen!

Her er det status quo når det gjelder blødning. Verken mer eller mindre! Men når jeg kjenner etter, så mener jeg bestemt at fronten ikke er på langt nær så ømt lenger, og kvalmen er også borte, så jeg får heller ta en test igjen om en uke eller to, i håp om at den er negativ! For da er det hvertfall ikke noe mer å lure på! Det er i grunn det som er mest plagsomt akkurat nå......den usikkerheten som tross alt ligger der!!

Og et lite "praktisk spørsmål" : siden disse blødningene tydeligvis ikke tar seg opp, går det greit å gå over til ob, da, tror dere? Syns jeg har vært så flink og holdt meg til bind/truseinnlegg i disse dagene pga. infeksjonsfare(har jeg tenkt!).....men jeg er ikke spesielt begeistret for å bruke bind, kan man si!!;o)

Tenker også som så, at det var rett og slett ikke liv laga!! Og da er jeg veldig glad for at det gikk som det gjorde så tidlig.....for som nicco skriver : det hadde vært mye verre om det hadde vist seg å være noe galt når man kommer til f. eks UL, og eventuelt skulle bli stilt ovenfor et umenneskelig valg!! DET hadde vært trist, det!!

Om to og en halv uke reiser sønnen min og jeg på en ukestur til Alcudia, og det gleder vi oss masse til begge to! Sole, slappe av, spise god mat....og bade!!!:o) Og enda en ting å være glad for : godt det ikke skjedde mens man er der nede! Hadde blitt litt "amputert" for han også da.....iogmed det er bare han og jeg som skal avgårde denne gangen!!(går utifra at blødningene har gitt seg innen den tid!?)

Vel....det var dagens lille oppdatering fra meg.......og nok en gang : takk og klem til dere alle sammen, for støtte, positive tanker og gode råd!!

;o)

Annonse

Hei wimbom!

Jeg synes du er veldig flink til å se de "positive" sidene ved dette om man kan si det sånn. Kanskje godt å reise vekk litt og få litt andre impulser. Hadde nok vært smart for flere av oss.....

Tror vel du kan bruke ob, jeg også hater bind. Vask deg grundig på hendene før du putter den inn og skift ofte så går det vel bra? Men jeg er ingen ekspert altså....

Håper du samler krefter og sol, så du kan prøve på nytt om det er sånn at det har gått galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...