♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvordan ialledager kom du deg opp av gropa etter dine SA er? og hvordan fikk du tida til å gå før du fikk bekreftelsen på at du hadde mista....jeg er så fortvilet. UL i går stemmer ikke med hvor langt jeg er kommet. Der var bare en liten plommesekk/egghule, kunne ikke se foster, noe jeg trodde de kunne se nå, iallfall på noen mm. Gyn sa det var 50 50% og at jeg bare måtte vente til en uke har gått....har det så forferdelig akkurat nå, skikkelig lei meg og trist, trodde aldri dette skulle gå så langt innpå meg...vet jo at de føsrte ukene alltid er risiko....hvor lang tid tok det før du smilte og tenkte fremover igjen? snufs! Jeg savner dere på bligravid masse, men vil jo ikke tilhøre her.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994178-kirsty/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei du, Så trist å høre at du har det sånn... uff... Føler veldig med deg. Vet ikke helt hvordan jeg fikk tiden til å gå, var deprimert og desperat på å bli gravid igjen. Er fremdeles desperat, men ikke så deppa lengre. Med meg ble det bare bedre med tiden. Og så har jeg jo håpet om at det skal gå bra en gang. Det er sjeldent at noen som har vært befrukta ikke får barn da... men er ofte utålmodig. Jeg gjorde mitt beste for å føle meg bedre, shoppet klær, ute med venner og drakk vin...satt masse på nette... etter siste SA har jeg ikke vært så sosial, men liker best å sitte på bim for der er folk som forstår...litt dumt kansje, men men... Har desverre ikke noen råd til deg. Men tiden vil gå og du vil få svar fortere enn du føler nå. Ting blir alltid bedre, alltid! Kom innom på chatten ikveld da så skal du få e-post adressa mi. Så kan du kontakte med hvis du behøver å prate eller slå ihjel tiden... Sender deg en kjempe-trøste klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994178-kirsty/#findComment-4996446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå