Gå til innhold

Nytt treff i Asker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det var koselig å møtes, alltid hyggelig å møte andre gravide som går rundt med samme tanker og livssituasjon. Hadde vært hyggelig å treffes snart igjen.Hvordan passer det for dere torsdag 18.5? Vi kan vel møtes rundt kl 20 på kvelden på et cafe i Asker?

Håper at det er flere som kan komme den dagen.

Skrevet

Hei!

Torsdag 18.5 passer også for meg. Håper flere som har termin i slutten av sommeren og til høsten slenger seg med! Hvor skal vi møtes?

Skrevet

Skal vi møtes på terrassen til Baracoa? Vi kan jo stå ved inngangsdøren, så er det lett å se hverandre. Hva med å møtes kl. 20? Registrerer det på BIM-treff siden også, så er det kanskje fler som ser det. Blir hyggelig å møtes igjen!

Skrevet

Hei!

skal vi legge treffet litt lengre fram i tid slik at flere kommer? Ser kanskje ut til at flere er sjeldne innom her.

Skrevet

Ja, vi kan utesette treffet. Har ferie frem til og med 5.6.06. Kanskje vi kan møtes etter det? Må jo finnes flere gravide enn oss 2 i Asker skulle man tro :-) Håper vi blir litt fler da. Snakkes senere!

Skrevet

Hei!

Skal vi legge ut en link til et nytt asker-treff om et par uker slik at flere har muligheten til å se oppslaget? Legge det på en torsdag?

Skrevet

Ja det høres bra ut. Blir gjerne med, så sant det blir etter den 5.6.

Magen begynner å bli stor nå og jeg har fått bekkenlåsning, så jeg er 100 % sykemeldt. Kan møtes dagtid også, hvis det er noen andre som går hjemme på dagen?

Sees snart!

Skrevet

Hei!

Svarte akkurat på Yvonne sitt innlegg om dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...