MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenge siden jeg har vandret her nå. Nå er du ordenlig med i pp-gjengen du også:-) Det er kjekt!! Jeg har hatt litt behov for en pause, men nå er jeg fit for fight igjen. Hadde planer om å måle temperatur denne måneden, men så kom mensen 4 dager før avtalt:-) Altså er jeg nå på dag 3 i syklusen. Er det for sent å starte å måle i morgen da tror du? Ellers da? Er du inne i ventemodus nå? Spennende tider for deg nå:-) Har gode vibber på at du ikke blir lenge her, Loise. Håper det stemmer:-) Stor klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994139-hei-loise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Heisann Frk. Fuglefrø 77 Så koselig at du stikker innom da!! :0) Ja, nå er jeg endelig ordentlig prøver.. Det har jeg gledet meg til lenge,, så nå koser jeg meg.. Bra at du er fit for fight igjen.. Håper på klaff for deg snart! (Fint at mannen din hadde fine svømmere) Det er ikke for sent å starte målingen din nå,, Jeg måler som regel ikke når jeg har mensen,, og det innebærer dag1-2-3 og kanskje dag4... Jeg venter tolmodig på EL jeg nå.. Den fant det for godt å vente en hel uke over tiden før den gav tegn til å prøve å komme..(Så nå er jeg på syklusdag 31, blir en lang syklus dette) Jeg fikk positiv EL test i forgårds og i går, men negativ i dag.. Så da forventer jeg at tempen skal stige i morgen og vise at jeg hadde EL i dag... Det har skjedd før også at jeg har fått EL 36 timer etter første positive test... Men hvis tempen ikke går opp (blir jeg sur) da kommer nok ikke EL denne syklusen.. Så nå krysser jeg fingre som bare det.. Jeg fikk en lav dipp i tempen min i dag,, det er jo et godt tegn.. Så nå er jeg spent.. Hvis EL kommer har jeg ikm ca. 20 mai... Kom innom BIM igjen og si ifra hvis det skjer noe mere på dine kanter da!! Det er kos å følge med.. Kan forresten si at Kristinpia er gravid,, hun fikk klaff på første forsøk hun ;0) Termin 31 des eller 1jan, så vidt jeg husker... Klem fra Loise :0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994139-hei-loise/#findComment-4994326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Oj, så hun er gravid allerede... Så koselig å høre da:-) Så du fikk forsinket EL denne måneden, ja. Jeg har fått det noen ganger jeg også. Er det ikke typisk at slikt skjer når man er så klar for EL som man overhode kan bli!? Jaja, så lenge den kommer så er jo ingenting bedre. Fint å høre at jeg ikke er for sen til temping da. Jeg har aldri fått påvist EL før, bare fått utslag på testene og dermed antatt at jeg har det. Så nå skal det bli spennende å se om jeg FAKTISK får det. Gleder meg til å begynne å tempe faktisk. Litt spennende å prøve noe nytt. Jeg ble veldig skuffet når spira ikke satt denne pp'en også. Men det er herlig at optimismen kommer snikende etter noen dager igjen:-) Kan aldri gi opp:-)) Blir spennende å følge med deg fremover, Loise!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994139-hei-loise/#findComment-4994514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå