Fredslilja Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei! Jeg har termin 11.mai, altså om 2 dager. Forrige gang fikk jeg 2 uker og 3 dager FØR terminen og fikk ei stor jente på nesten 4 kg. Hvor stor blir denne da. SF- målene er akkurat som sist, like utenfor det grønne området på kurven. Det jeg "stresser" med er at jeg vil så gjerne være ute av sykehuset til 17.mai. Vil så gjerne se gulljenta mi (23 mnd) gå i tog med kjole og flagg og greier Kjenner at jeg begynner å gråte med tanken på at jeg kanskje må ligge på sykehus den dagen. Enda værre er det å tenke på at vi kanskje får neste mann 17.mai. Må være trist for unger å ha bursdag denne dagen, får aldri ha den for seg selv jo!!! I går gikk vi lang tur og jeg hadde kynnere hele turen, hadde ganske kraftige utoverkvelden, men no kjenner jeg ingenting. Skal gjenta turen i ettermiddag. Uff for et klageinnlegg, men jeg vil så gjerne ha med meg 17.mai!! Å gå lengre enn 17.mai før eg får må vel være umulig, hvor SVÆR blir ungen da?????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994072-termin-11mai-er-urolig-n%C3%A5r-d-gjeld-17mai/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bia-liten Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Her var det mye, men så er du stor og tung, og da er det LOV å klage litt! Babyen kommer aldri til å ha opplevd annen fødselsdag enn den dagen den får. Når du er litt redd for å havne på 17. mai betyr det bare at du er ei go' mamma som kommer til å gjøre max for at den skal ha en bra fødselsdag uansett. Husk: det er ikke som da vi var små at all feiring MÅ skje på dagen. Barneselskapet kommer en annen dag og OM det skulle bli 17. kan det jo være gøy med pakker fra familien på ettermiddagen når det har roa seg. Så var det DENNE 17. mai: Hadde det litt likt da jeg fikk førstemann. SKULLE hjem til jul, men dengang ei. Satt på oppholdsrommet julaften med et tulle på 36 timer og hørte sølvguttene synge. Det har blitt et spesielt fint minne. Det kommer denne 17. mai til å bli for deg også, med eller uten stor mage! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994072-termin-11mai-er-urolig-n%C3%A5r-d-gjeld-17mai/#findComment-4994150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salsa Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Fredslilja, Ville bare trøste deg litt og si at jeg/vi er i akkurat samme båt. Jeg har termin 18. mai, og en liten gutt hjemme på 20 mnd som jeg har såååå lyst til å se i finstasen og med flagget i hånda. Lillegutt var også stor, nesten 4,7 kg faktisk. Nå har jeg fått estimert vekt på babyen til 3,9 kg (selvsagt +/- 20 %), så jeg håper virkelig at jeg ikke går over denne gangen. Jeg synes det ville være trist å ikke kunne være sammen med poden på selveste barnas dag, men jeg vet jo at han vil få det gøy uansett. Han vil kanskje ikke savne mamman sin engang! Det blir jo is og brus og pølser sammen med pappa og flere andre slektninger, så den som får det værst er nok meg (: Men skulle det være så "ille", så har jeg vel andre ting å tenke på akkurat da. Og så kommer det jo så maaaaaaaange 17. mai-er senere..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994072-termin-11mai-er-urolig-n%C3%A5r-d-gjeld-17mai/#findComment-4994391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mai 2006 Tusen takk for svar! Jeg feller faktisk ei lita eller stor tåre akkurat no. Jeg er så inderlig glad i godjenta vår på 23 mnd, og vet at jeg kommer til å savne henne kjempemasse når jeg ligger på føden! Har snakka en del med jordmor om dette og hun har sagt at dei kan gi meg permisjon noen timer på ettermiddag/kveld dersom jeg har lyst å være med hjem spise kveldsmat og legge jenta mi. Vi bur 5 min kjøring unna sykehuset, så det var ingen problem. Alternative er jo å reise hjem før, men det har jeg heller ikke så lyst til. Vil jo gi neste mann best mulig start også Alt blir ekstra ille nå når det er så strålende fint vær ute også. Da ser en jo for seg 17.mai i dette været her. Og ja det er værst for min sin del. Jenta kommer sikkert til å ha det kjempekjekt, men alikevel, jeg vil jo se jenta mi ha det kjekt. Denne alderen er jo bare heilt super!!! Prater som en foss. Er veldig oppmerksom og lytter til alt vi sier til henne, er så GØY!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4994072-termin-11mai-er-urolig-n%C3%A5r-d-gjeld-17mai/#findComment-4994636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå