Gå til innhold

November: Aktiv krabat i magen min :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Stod opp i dag til den vanlege "litt-småkvalm-til-eg-har-fått-meg-mat"følelsen, altså var alt i orden :)

Skulle til jordmor å få alt bekrefta, men ho fann ingen hjartelyd hjå meg.. Det uroa ikkje meg, men ho ville likevel eg skulle innom gynekologen min på legesenteret og få det sjekka, sånn at eg ikkje skulle koma heim og byrja uroa meg.. Det var jo veldig snilt og omtenksomt syns eg og takka sjølvsagt ja til ein sjanse å sjå det vesle som veks inni meg. Legen konstaterte kjapt at det var liv laga, babyen hoppa og spratt inni der og hjarta slo tydeleg. Fekk med meg eit bilete i dag og det er ikkje vanskeleg å sjå ryggrad og hovud, men det som var mest sjarmerande var den vesle handa som stakk fram og vinka til meg og pappaen :)

 

No gleder med oss om mogleg endå meir til dei neste månadane og ikkje minst til ca 12.november når nydlingen kjem :)

 

Mi vesle solskinnshistorie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra du har en så flott jordmor som hadde vett på å sende deg videre! For det å se den lille turneren inni magen er helt spesielt!! :-)

 

Også blir det litt mer virkelig for pappaen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med solskinnshistorier :)

 

Så fint med en så omtenksom jordmor! Selv om du ikke bekymret deg, kan det jo hende du hadde begynt og tenke mye på det etterhvert.

Deilig å vite at alt er bra!

Jeg gleder meg veldig til min ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...