Gå til innhold

..lite festlig spørsmål, dog av nødvendighet.

Anbefalte innlegg

heisann.. må bare spørre om en ekklit ting her.

syns trusa mi er litt moist det meste av tiden, men har funnet ut at siden den ligger litt ..eh. godt innpakka i disselår og hengerumpe, at det skyldes svette. fikk et lyst øyeblikk i dag tidlig om at det kansje kunne skyldes at jeg lakk fostervann, men det var liksom ikke snakk om noen store mengder, så jeg har kommet til den erkjennelsen av at det sikkert er fordi..ja. svette.

noen som kan nikke litt forsiktig bekreftende ? om enn bare et lite usynlige et om det bliver lite tråkitt å rope det ut, liksom ? hehe

trenger å kjenne søsterhooden ;)

Fortsetter under...

Annonse

Har samme problemstillingen som deg, og har vært redd for det samme som deg... Men jeg har tenkt litt...Om det er fostervann, er det ikke litt farvet da? For meg virker det bare som svette. Har en veldig stillesittende jobb,hvor ikke akkurat "lufting" forekommer.... Så jeg velger å tro at det er svette. men det er utrolig hvor våt man kan bli av sånt...

Det er masse liv inni magen,så jeg tror søta har det glimrende... Vi skal på ul om tre uker, så vi får spørre da.

Noen som har hatt erfaring med å "være lekk" , hvordan føles det/merkes det?

Vet ikke helt om dette er så veldig delikat heller, men det går an å ta en kjapp sjekk av lukta på det hele. Lukter det litt sånn amoniakk aktig er det nok svette/utflod. Er det derimot en søtlig lukt kan det være fostervann lekkasje. Det sa iallefall jordmoren min når jeg lurte på det for en stund tilbake..

hei.. jeg svetter bare der jeg. I situasjoner hvor jeg venligvis ender opp med roser under armene er det nå våt truse som gjelder.. Jeg svetter nesten ikke under armene lenger.. så det er minst 2 truser pr dagen.Legen min sier deter fordi en svulmer opp der nede..og jeg fikk svette der nede lenge før jeg fikk stoooor mage..etc dvs rundt uke 16-17. Jeg har brukt en del truseinnlegg.. men nå når det er varmt så foretrekker jeg heller å skifte ofte og evt ta med en ren og tørr i vesken hvis jeg vet det tar tid til jeg er hjemme igjen. jeg liker heller ikke så godt truseinnlegg for føler at klima -der nede blir litt usundt av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...