Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 jeg fødte for 6 mnd siden og begynte med cerazette etter 8-9 uker. gikk tom for piller for litt over 1 mnd siden, men har aldri hatt noen slags mensblødning etter fødselen og frem til nå... er det vanlig? ...er ikke gravid forresten, d ville vært godt gjort i så fall! hehe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 jenta mi er snart 10 mnd . jeg begynte på crazette da hun var 6 uker og jeg har heller ikke fått mensen tilbake. mener legen sa til meg at man ofte "slapp unna" med de tablettene. (men nå ammer jeg endel ennå, da, så det kan vel også ha litt å si)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 jeg slutta helt å amme for 1,5 mnd siden så det er nok ikke p.g.a amming min ikke har kommet tilbake..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 har jo heller ikke brukt de pillene den siste mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 da holder jeg en finger på cerazetten .. en venninne av meg går også på dem og hun har ikke mensen ennå .. sønnen er tre
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 guri land da vet ikke jeg .. kan de henge i så lenge tro .. nei .. de kan vel ikke . det . man må jo ta dem max tre timer for seint likssom.. da har jeg ikke noe fornuft å komme med .. sorry
glafruen Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Jeg fikk mensen tilbake når gutten min var 7 mnd gammel,jeg ammet enda da.(han pattet til han var 7,5 mnd-da ville han ikke ha mere) Da jeg fikk den første ungen min ,så kom ikke mensen tilbake før en mnd etter at jeg hadde sluttet å amme. Har ikke brukt noen pillera. Så det e nok bare veeldig forskjellig når tid mensen kommer tilbake.
Trym og Brages mamma Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Gutten min er nå litt over 4 mndr. Jeg fikk resept på cerazette av legen, men jeg har ikke tatt dem i bruk ennå. Jeg er nemlig sjeleglad for ikke å ha fått mensen ennå (sikkert pga amminga), så jeg vil utsette "risikoen" for å få mensen så lenge som mulig, siden legen min sa at jeg kunne få en menstruasjonslignende blødning når jeg begynner å ta cerazette. Så i mellomtida bruker sambo og jeg kondom, for at jeg ikke skal bli gravid igjen med engang, og for oss så fungerer dette utmerket. Men når jeg slutter med amminga, eller når mensen kommer tilbake (hvilket kommer først), så skal jeg iallfall begynne med pillene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå