Ella&jeg Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 noen unge foerstegangsmoedre som bor/kommer til aa bo i toensberg/sandefjord/larviksomraadet fra august av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifikkiaugust Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Om jeg er så veldig ung kan vel diskuteres (er 30), men jeg bor i Larvik og venter den første i begynnelsen av desember. Når har du termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi82 Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er førstegangs, 24år og bor i Horten, hvis det hjelper... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 9. mai 2006 #4 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er Vestfolding, hehe, men er 29, så faller vel ikke helt under kategorien unge mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella&jeg Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2006 selv bor jeg for tiden i melbourne, australia. er 7 uker paa vei, EDD 28.12.06 og flytter tilbake til norge med min australske sambo i midten av august. hadde tenkt aa ta et aarsstudium paa hve, men vi faar vel se hva det blir til naa... mine foreldre bor i larvik, saa kommer vel til aa bo et eller annet sted mellom dem og hoyskolen. har bodd i utlandet i tre aar, og har alle mine naermeste venner her.. hadde vaert saa greit aa blit kjent med andre som venter barn i omraadet - vi kjenner jo ingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå