Gå til innhold

Håp?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere hatt to SA, deretter en vellykket graviditet.

Er nå gravid på ny. Fikk blødning for to uker siden og krampesmerter. Men ikke friskt blod. Dette varte vel et døgn.

Fikk blødninger på nytt på fredag, og har det fortsatt. Jeg har også noe smerter som kommer og går. Blødningene (og "slinser/rester") er brune, iallefall hovedsaklig.

Var på legevakten i helga og fikk da heldigvis ultralyd. De så et foster, men det var vel en uke mindre enn mine beregninger. Jeg er ganske sikker på eggløsningsdagen. Har tatt tempr. Etter mine beregninger burde jeg vært 8 uker idag.

De så hjertet, men hørte ikke hjertelyd. Jeg vet ikke om de så hjertet banke. Han sa også noe om blodtråder fra åpningen inn til livmoren el. Dette har jeg hele tiden. Livsmorstappen var lukket.

Gynekologen var liksom ikke optimistisk. Han sa at slik det da var, så var jeg gravid. Men at jeg skulle følges opp. Jeg føler at noe gjorde at han ikke var veldig optimistisk på mine vegne?

Jeg skal på ny ultralyd den 18/5, og det er en evighet for meg.

Blødninger har alltid vært dårlige tegn for meg, og jeg sliter nå med å konsentrere meg om jobb. ol.

Har noen det på samme måte?

Jeg ble ikke tilbudt oppfølging med blodprøver.

Fortsetter under...

Jeg har spurt om å få ta blodprøver samt å flytte fram neste ul, men får ikke. Blør på 2. uken nå, men har ikke smerter hver dag lengre. Håper det er et godt tegn, selv om blødningene ikke lover godt (pga konsistens ol)

Sykemelding har jeg ikke tatt opp, og de burde vel nevnt det hvis det øker sjansen for at ting går bra.

Jeg er at andre her får mye bedre oppfølging enn meg, og det er fint.

Det er vanskelig å kreve ting og krangle når man har det slik jeg har det. Ikke er det lett å komme på alle ting mens man er inne til undersøkelse heller.

Jeg er en zombie deler av dagen.

Håper det vil gå bra med oss alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...