Gå til innhold

Trenger sårt noen oppløftende ord...


Maries mamma

Anbefalte innlegg

For 8 dager siden hadde jeg noe som kunne minne om festeblødning,litt blod i 2 dager og brunlig utflod og slim i to dager.Det var så lite at det kun kom når jeg tørka meg etter å ha vært på do.Har hatt en "varm" følelse under navlen og vært veldig trøtt i det siste,samt emosjonell...Hadde IKM i går og tok en test(CB) da, og i dag morges,men begge var negative...Jeg brøt litt sammen i går,har prøvd i 18mnd og er veldig lei meg..Kjenner at tårene strømmer til nå...

Uff, jeg er så lei meg...Ønsker så sårt et lite nurk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si annet til deg,enn at det er håp i hengende snøre sålenge mensen ikke er dukket opp enda !

Husk at CB er de sikreste testene på markedet, dvs de trenger ganske mye hcg for å slå ut - prøv derfor om noen dager igjen dersom mensen ikke er kommet !

 

Lykke til !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plingelise.

Hold ut! ingen ting som er avgjort før TR kommer.

Hadde også festeblødninger 4, 5 og 6 dager etter EL. Har ikm om 4 dager. Håper nå at TR ikke kommer. Blir sååååååååååå skuffa, føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lei meg når jeg ser jenter som har prøvd lenge og fortsatt ikke har fått det til.

Vet ikke helt hva jeg skal si, men det er flere som har fått mensen den første måneden og faktisk vært gravid. Så gjør som de andre jentene sier og test igjen om noen dager....

Er det noe dere kan gjøre sammen for å kose dere og prøøøøve å legge tankene litt på andre ting før dere gyver på den igjen ? Bare for å gi et lite piff og ny motivasjon ? Midt oppi prøvinga så må dere ikke glemme dere to som et par !!

Håper dere har fått begynt på noe utredning eller får hjelp fra en lege, av og til så er det faktisk en liten feil som trengs å rettes på - og da sitter den :o)

Sender deg en trøsteklem og babystøv *********************************************************************************

og håper spiren sitter neste pp !!!

Ønsker deg masse lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde TR hadde kommet - leste feil...

Da er det enda håp, men fortsatt om du skulle få TR :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,får håpe på noe positivt så lenge mensen holder seg borte!Det verste med denne prøvinga er all ventinga...Vente på å få eggløsning,vente på å få mensen eller ikke få mensen,å gå slik måned inn og måned ut er grusomt...Ønsker deg iallfall masse lykke til når du skal teste :-)Håper tanta holder seg borte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for trøstende ord...Det er så mange som sier at ewn ikke må stresse,jeg forstår det,men det er jammen meg ikke lett å tenke på annet...Har vært hos legen og alt er bare bra med meg og samboeren!

Vi må nok bare smøre oss med et tykt lag tålmodighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle så forskjellige med individuelle terskler.

Noen tåler stress mer enn andre - så det må du ikke bekymre deg for. Er flere som har blitt gravide og vært stressa. Jeg har vært det selv da jeg ble gravid - masse store ting i livet som skjedde på en gang og babylaging var det siste jeg gadd å tenke på.

 

Håper dere får det til snart :o)

Regner med å se deg her inne ganske kjapt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...