Gå til innhold

sulten

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

aj aj .. er så vannvittig sulten .. er 18+4 og ulvehungeren er tilbake.. var borte i nesten 2 mnd- men der var den igjen...

Særlig rundt lunsj tider.. Knerten vokser sikkert enormt om dagen da ... MAAT.. fler som har det sånn?

Knekkebrød, salat , .. også gleder jeg meg så vannvittig til å kunne spise blodig biff igjen.. men rødløk og bearnaise... nam.. det er det beste jeg får.. maat..

heldigvis snart lunsj.. he he ;)

flere ulvehungrerer der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja... Mat er helt fantastisk for tiden! :)

Jeg blir forferdelig sulten på formiddagen og på kvelden.. Sitter og drømmer om alt jeg har lyst på. I dag har jeg veldig lyst på grillmat, men det går ikke.. snufs..

Skrevet

Enig med deg. Jeg tenker på mat hele tiden, hva jeg skal spise til lunsj når jeg har spist frokost osv.. Spesielt gleder jeg meg til det skal bli morgen når jeg legger meg, så jeg kan spise frokost, hehe. Er det mulig?! Men prøver jo og ikke spise hele tiden da, selv om jeg godt kunne gjort det;-)

Skrevet

Hva er galt med grillmat???

Skrevet

Absolutt ingenting galt med grillmat! Det er jo nydelig..:)

Det passer bare ikke i dag med det, jeg skal på besøk til en venninne og syns liksom ikke jeg kan forlange grilling når jeg kommer.. hehe.. :D

Skrevet

Åh ja veldig sulten :-)

Tenker ofte mat og planlegger måltidene i god tid så jeg har noe å glede meg til!

Snart lunsj og da skal jeg ut og kjøpe salat.

Skrevet

vi har heldigvis type buffet på jobben.. mixer min egen salat , pålegg knekkebrød , brød etc.. alt som trengs..

Det er deilig .. fro selv om jeg er sulten så må jeg jo prøve å spise sunt..

Det hender jo det blir en liten iskrem da..;) eller en vaffel på fredagene..

Og sitter i solen og koser meg ... varme og mat.. og knerten som sparker.. livet kunne ikke vært bedre;)

Skrevet

jepp, har merket betydelig økt apettitt den siste uken eller så... :) Spiser nok litt mer nå enn før. Ser ut som det slår inn på flere omtrent på samme tid! Jeg har termin 7. oktober.

Skrevet

Sulten her også. Mest på kveldstid da.

Kunne spist hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...