Gå til innhold

Juni: Allergi


kakka

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det er vel flere enn meg som merker at våren og sommeren nå har kommet for fullt - med masse pollen i luften. Var hos legen i dag, og fikk beskjed om at jeg trygt kunne ta piller Polaramin, og øyedråper - Lomudal.

 

Er det noen som vet noe om dette eller har noen erfaringer? Er litt skeptisk til å stappe i meg piller og...

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått utskrevet de samme medisinene som du. Legen min sa at dette er medisiner som har vært på markedet lenge, og derfor er de sikkre på at de ikke er skadelige for babyen i magen. Jeg har begynnt med øyedråper jeg da. Skal se hvor lenge jeg "holder ut" med det. Så har jeg tenkt til å ta tablettene når det blir for ille. Det som er dumt med tablettene er at det er rød trekant på dem, så man kan ikke kjøre bil når man tar dem. Det er også en grunn til at jeg ikke er så ivrig på å begynne å bruke dem.

 

Synes øyedråpene fungerer ganske bra, sånn nå inntil videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kapitulere igår, og begynne på tabletter. Snakket med legen min, og han sier at Zyrtec er trygt å bruke. Har brukt di i mange år før. Men kjenner jeg er litt skeptisk til å bruke tabletter, syns bebi i magen har blitt roligere. Kanksje den blir trøtt av medisinene han å...? Har 5 uker til termin, men tror ikke jeg får det noe greit om jeg skal gå uten noen ting.

Har dere andre merket noe forskjell i aktiviteten når dere tar medisiner? Blir jo litt bekymret å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det var beroligende å høre at Bloma hadde fått utskrevet de samme medisinene. Jeg skjønner at du er skeptisk til piller med trekant, det er jeg og! Tror jeg følger eksempelet ditt og prøver meg på dråper først.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...