Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Hei, gutten min er 8 måneder og veldig aktiv. Han elsker å være ute og selv om jeg prøver å holde ham i skyggen, så krabber han overalt. Jeg har hørt at man skal være forsiktig med solkrem på barn under 1 år! Er det noen her som vet noe om dette?
Ella i farta Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Dte går nok fint. Har aldri hørt det selv og har snakket med både apotek og helsekost om dette når vi skulle til egypt, da var han 7 mnd. Jeg kjøpte en solkrem på helsekost som er helt fri for giftstoffer osv. Dessuten er filteret fysisk og ikke kjemisk.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Takk, da skal jeg gå og kjøpe solkrem til ham
Hjerterpar;) Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Ja jeg har også lest det, men jeg bruker likevell litt solkrem på poden når han beveger seg i sola. Det blir nok folk ut av han likavell;)
krokofant666 Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Jeg kjøpte solkrem til tulla på 6mnd på apoteket. Jeg anbefaler deg, uansett hvor du kjøper kremen, kjenn på den. jeg gjorde det ikke og det er akkurat som å smøre sparkel i ansiketet på tulla. Er det mulig å lage noe sånt dritt for å smøre i fjeset på disse små? Ansiktet hennes bare strekte seg i alle retninger da jeg skulle smøre den på. Husker ikke hva kremen het men det var en stor gul tube. Stay away, sier jeg bare.
Luca Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Det stemmer, det anbefales faktisk ikke å bruke solkrem på små babyer, men heller holde de helt unna solen. Men de fleste vil jo bruke en solkrem, så det er nok litt vanskelig å følge. Men grunnen må jo være at det som er i solkremen er for "kraftig" for de små, så derfor er det nok viktig å bruke en solkrem som ikke inneholder mye dritt. Anbefaler Dr. Hauscha solkrem som har kommet best ut i test, og inneholder ikke noe farlige stoffer. Hrelsekost.
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Det er viktig å velge en solkrem med bare fysisk filter. Og ja disse solkremene er litt klissete og tyngre å smøre ut, men best for barna:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 jeg har en som er veldig lett å smøre på og uten giftstoffer . VOLARE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå