Gå til innhold

Til dere som har vært på behandling for kiss.

Anbefalte innlegg

Har en mistanke om at poden her har kiss, ble brukt vakumforløsning og han har lenge hatt mange av symptomene på kiss, men på helsestasjon er det delte meninger om at dette er en virkelig tilstand og fysioterapaut er av den mening av at den ikke fins:o( så null forståelse der i gården.

Så da lurer jeg på hvor jeg kan gå eller hvem jeg kan kontakte for å sjekke dette ut?

Fortsetter under...

Hei

Hadde litt samme opplevelse på helsestasjonen....

Men vi ringte bare rett til AHUS og snakket med Ute Imhof på fysioterapiavdelingen, forklarte symptomene og sa vi gjerne ville komme dit (Om du bor langt unna kan hun anbefale manuellterapeut i nærheten), så da fant hun en time til oss. Veldig hyggelig, så anbefaler deg å ta en telefon til henne.

:-)

Poden har siden han var nyfødt sovet lite, gulpa og ligget mye til den ene siden, har begynt å gulpe endel igjen og nå er han snart 9 mnd, og ligger bare og sover med hodet nesten på ryggen......

Annonse

Har fått veldig fin hjelp og oppfølging i forhold til kiss. Fysioterapauten jeg var hos var veldig engasjert i dette og fulgte med på undersøkelse og hadde hjemmebesøk og alt. Manuellterapauten var i allefall ikke i tvil om at det var Kiss. Diagnosen er ganske "ny" her til lands. Men desto viktigere er det at det tas alvorlig. For behandlingen er enkel, konsekvensene av kiss er ganske omfattende. Håper flere helsestasjoner blir mer opplyst om kiss.

Høres ut som det kan være KISS ja. Gutten vår sov veldig lite og aldri mer enn 3 timer i strekk.....gulpet og lå med hodet bare en vei. Grinete og slitsom...... -Så etter 2 raske behandlinger (helt smertefri) så fikk vi en helt ny gutt. Fantastisk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...