Gå til innhold

Hei ninni 82 og hebbie-


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med kvalmen da? Hvor langt er dere på vei nå? Må få til et treff rundt 17 mai tider eller rett etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei:-)

jeg er sykemeldt pga kvalmen, klarer ikke å fungere på jobb jeg..er dårlig frem til 14, så blir jeg litt bedre før jeg blir dårlig på kvelden igjen...huff. men det er deilig å vite at jeg ikke må stresse til jobb iallefall! hvordan går det m deg da? jeg er 7+5 i dag...

er jo så nydelig vær ute, prøver å komme meg ut på litt turer, men er jo ikke så veldig kjent her i drammen enda;-) håper vi treffes igjen snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen :o)

Jeg har hatt kvalme gjennom hele dagen og har fått litt mer avsmak på mat og halsbrann - MEN....idag er jeg helt fin !! I knallform - blir sikkert verre til kvelden som det pleier :o(

 

I dag er jeg 9+0 !!! Er såå glad....føler ikke at det er lenge til 12 uker. Disse ukene kommer til å gå raskt - enn fra uke 4 til uke 8. De føltes ut som måneder.....

 

Ja - det hadde vært gøy med et treff igjen. Det ble litt labert nå sist helg - vet ikke om noen møtte opp....men flere meldte avbud. Jeg var en av dem...

Jeg kan finne lage en ny liste her inne og se på responsen....Ellers vet jeg MaybeMe, Litjpia og Veronica_84 er klar for treff.

 

Forresten, deg da...hvordan er formen din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter solen- er fremdeles sykemeldt. Må få til et treff ja. Sett opp en liste etter 17 mai kanskje. Dere har jo begge sunne tegn på at alt er som det skal da dere er kvalme. Kanskje en liten trøst, men.. Skal skaffe meg msn er bare litt treig. Sitter noe mindre her inne nå som det er sol, men må innom å titte litt. Tenk at innen sommeren er her så er dere sikkert ferdig med kvalmen. Har selv slitt så med det å det setter en jo litt ut. Det kommer bedre dager etter disse kvalme. Vært hos jordmor og hun er så koselig.Å så sparker det litte bitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå - visste ikke at du var sykemeldt - håper du er ok for det :o)

Foreløpig så er alt strålende - har ikke fått noe mer kvalme disse siste dagene.

Skal lage en tråd med datoer....

 

Gleder meg såååå mye til jeg er fullgått 12 uker - er nå i svangerskapsuke 10, så nå går det fort fort fort .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man må bare tenke at kvalmen er der fordi spiren sitter og at det blir bedre etterhvert.. I går var jeg så dårlig at jeg ikke kom meg ut i det nydelige været, men i dag er formen litt bedre, så nå skal jeg UT:-)

tenkte å gå en tur til byen og kjøpe en bursdagsgave, da har jeg hvertfall en plan...er liksom litt stusselig å gå rundt her alene, gleder meg til å få noen bekjente i drammen som jeg kan møte på dagtid..og trilleturer når den tiden kommer! ha en fin dag begge to!

har du begynt å få babymage nå theaokt? jeg ser ingenting på dagen, men på kvelden kan man se litt..hehe. den kommer nok..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har begynt å få mage og en utrolig stor rompe. Ikke særlig lekkert, men får det hver gang jeg er gravid og den pleier og forsvinne igjen. Etter 17 mai kan vi jo ta noen treff på dagen for oss sykemeldte. Jeg er jo 100% sykemeldt selv. Da går tiden fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg selv hadde den nedtellingen. Men når de er 11 uker så er du så nærme 12 uker og det er ett fint vendepunkt. Slapper litt mere av da. Det er en fin tid å gå gravid på da. Nyter dagene på stranden jeg. Har du vært på UL ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var på UL i uke 8....fikk se hjertet banke :o)

 

Den 30 mai er jeg 12 fullgåtte uker :o) og frem til da så er det mye som skal skje....så det kommer til å gå fort ja :o)

 

Bra noen kan nyte dagene, mens andre jobber..hehehe.....

Bare det ikke blir for varmt - da blir det ikke så gøy med stor mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går - spesielt i dag da jeg gikk bortover så trykket jeg litt under magen og kjente en kul !!!

Fast og hard - akkurat som å trykke på et hode...

Juhuuu.....det vokser noe inni meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det egentlig helt sprøtt. Synes det er så rart når han sparker. Rar følelse. Satt å så en film i går kveld, og da sparket han så mye. Det er veldig gøy det. 30 mai- det går fort. Nei idag er det husvask som står på programmet- så utrolig kjedelig. Må tippe lotto i helgen- kanskje jeg da slipper å vaske huset neste fredag. Hi hi. Tror nok jeg står med huet i bøtta da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du i uke 15 nå ?

Prøver å finne ut når tid jentene kjenner noe - så jeg kan ca. forvente meg å kjenne noe.....Har aldri kjent noe slikt før så jeg holder på å dø av nysgjerrighet og gleden over første gang....

Kommer sikkert til å føles ut som jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid !!!!!

 

Håper du vinner og slipper å vaske mer - noen gang !!

Håper på en stooooor gevinst selv.....så vi får tippe på nytt !!

 

Idag skal jeg til dyrlegen med katten min til kontroll - så det skjer vel ikke all verdens utenom det. Er i 19 tiden så det ødelegger litt kvelden. Muligens vi skal treffe et par denne helga. Hvis ingenting skjer i morgen så stikker vi en tur til Sverige for å hamstre litt grillmat ;o)

Blir så sliten av en slik tur og er lei av å gjøre det på en søndag - liker å ha fri dagen etter en slik dag. Går jo hele dagen på slikt. Og nå når jeg har blitt gravid og sliter med korsryggen/halebeinet så jeg blir fortere sliten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg starter på uke 17 til søndag. Jeg kjenet spark ca 15 uker. Har jo kjent det før så jeg vet hva jeg skal kjenne etter. De to første gangene kunne jeg se det før jeg kjente det på magen. Når jeg lå på ryggen på kvelden kunne jeg se at magen beveget seg. Har mer fett på magen dette gang så det er ikke like lett å se. Men det kan forveksles med dine egne pulsslag. Men det klare en å skille mellom etterhvert. Gled deg til 3 ukers tid. Da kommer du til å merke at enrgien kommer tilbake. Grillmat! Har begynt å få enorm apetitt, så jeg kan knapt tenke på mat uten å dytte noe inn i munnen. Ikke rart jeg fyker opp i kg. Gått op 10 kg allerede. Fikk litt kjeft av jordmor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....jeg så ikke noe fett på deg jeg - de gangene jeg har sett deg.

Så jeg tror ikke jordmor trenger å bekymre seg...

 

Hmm....litt tidlig kanskje da - men dette er andre dag på rad jeg kjenner litt pulsering på venstre side av magen.... Akkurat som hjerteslag eller leamus....

 

Venter på dette matkicket - har ikke opplevd det til nå....

Men nå er jeg sååå sulten -har nesten ikke spist noe i dag og har ikke lyst på noe heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol sol så deilig. Blir så godt humør av god været. Skal ut i hagen og gjøre noen vårforberedelser. Du er vel på Sverigetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...