Gå til innhold

November: Oslo, noen som vil treffes?


camillao80

Anbefalte innlegg

Hei :) jeg er ny her, 25 år og 15 uker på vei med førstemann. Har ikke bodd i Oslo så lenge og har veldig lyst til å bli kjent med flere. Noen som har lyst til å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

møtes gjerne jeg! Jeg er og 25 år og 15 uker på vei med førstemann og jeg bor i Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig :) Passer det for deg en dag i neste uke? Jeg er åpen for forslag til sted

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ganske ny her inne i Oslo jeg også. Kjenner ikke så mange her enda. Er rundet uke 13 i dag. Morsomt at vi er flere med termin i november. Blir gjerne med å finner på noe om det er ønskelig.

 

Ha en fin helg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa! Bli med du og! Har ikke avtalt noe tid og sted ennå, jeg har litt smått om tid fram til 31. mai, avsluttende eksamen og greier og greier..

Men vi kan klare å finne en dato alle kan, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært hyggelig. Har selv avsluttende eksamen 2. juni og en hovedoppgave som skal leveres uka etter. Men sender deg en mail, så kan vi jo avtales der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei sitter og leter etter noen som bor i Oslo... Fant deg og håper du ser innom her selv om det er en stund siden du sendte den... Er og "ny" i Oslo. Har bodd her ca 1år. Men ingen som er gravide og i min situasjon. Er 27år og kommer fra Rennensøy utenfor Stavanger. Er i dag 15+6 og min første.

Håper på svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil være med:-)

Knøttet vårt er det første barnet som kommer i vennegjengen og ingen der vil diskutere baby med meg. Jeg har termin 5.nov og er 17+4 i dag. Dette er altså første mann. Er egentlig fra Fredrikstad, men har bodd i Oslo i 5 år. Jeg er samboer, snart gift og 24 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...