Gå til innhold

Litt brunt på dopapiret..hva er det?

Anbefalte innlegg

Gikk på do i dag morges og etter jeg var ferdig å tisse og hadde tørka meg ferdig, så rant det en brun dråpe nedover låret..Jeg undret meg litt og tok litt papir for å tørke i skrittet og der var litt mer lys brunt, ikke urin. Det var ikke mye og det tok helt slutt etter det lille. Hva er dette tegn på? Har lest noe om at livmor halsen åpner seg, er det det? Det er vel likevel ikke noe jeg bør være bekymret over..? Tenkte jeg skulle se det an utover dagen, eller må jeg ringe jordmor? Håper noen vil svare meg..

Fortsetter under...

Det er ikke slimproppen da? mener jordmor sa at det kunne komme litt brunaktig utflod/blod når det nærmer seg..Kjenner du andre tegn på at noe skjer da? tror kanskje jeg ville ringt jordmor uannsett jeg, så slipper du bekymre deg! det er helt sikkert ingenting farlig!:) Lykke til!!

Man trenger vel ikke tenke så mye på om slimproppen går egentlig gjør man? Nå ringte jeg føden og det var ingenting å tenke på sa de..Så da får jeg vel bare se det an. Jeg har veldig lyst å tenke sånn at dette er et tegn på at det skjer noe de nærmeste dagene...tror du/dere ikke?

(hovedinnlegger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...