Gå til innhold

Juni: Trenger vi junimammaer voksipose til de nyfødte??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke brukt voksipose til mine små sommerbarn, ikke før høst/vinterkulda setter inn:) Men vet at det finnes sommer voksiposer, men jeg synes det er nok med ei dyne jeg, som jeg ofte må ta av når det er varmt i været.

Jeg har også kjøpt ei lita vogndundyne. Den er så lett og luftig...Og så har jeg ullskinn da...Minsten har ikke fått sin egen enda, men tenker jeg kommer til å kjøpe helt ny til han også.. Ullskinna til de andre to fikk være med overalt, sommer som vinter....det bare må jeg ha..;)

Det blir tidsnok tid for voksipose...

nei stakkars små, vi trenger vel ikke pose på dem i varmen, jeg har dyne i mogna...regner med å kanskje bare bruke et bomullsteppe på varme dager!! skinn blir vel alt for varmt for di små.....bedre å pakke inn i et helseteppe da.

Annonse

har erfart det samme som mammamia.... vi hadde til og med skinnfelle med til tyrkia vi.... har brukt det til begge mine....blir de svette transporteres svetten bort uten at det blir så vått...samt har man et godt skinn for eks fra nøstebarn så inneholder de lanolin (ullfett).. det lukter litt sau, men tar knekken på bakterier....:)) skinnet forebygger dessuten trykksår på sart barneud...!

men skjønner at en del reagerer da.....det høres varmt ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...