Gå til innhold

Oktober: Forskjellig svangerskap ved forskjellig kjønn?


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd forskjellige svangerskap ved ulike kjønn? Og ved samme kjønn også? Min sambo vil ikke vite kjønn på ul, så da lurer jeg på om man kan "finne" ut av det selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste en artikkel om svangerskapskvalme og der stod det at de som venter jente er kvalmere. Forskere hadde funnet det ut.

 

Jeg har ei jente og en gutt. Med jenta var jeg kvalm og uggen hele svangerskapet. Med gutten varte kvalmen i ca 2 uker. Etter det var det ingenting. Formen var bra. Denne gangen er jeg kjempekvalm, så derfor tror jeg det blir jente...

 

Men jeg har en venninne som har to jenter. Med den første jenta var hun kjempekvalm og skikkelig dårlig. Med den andre frisk som en fisk!

Så det kan være forskjell selv om det er samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå gravid med nr tre, har fra før ei jente og en gutt. MEN! Alle tre svangerskapene har vært/er vidt forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mitt 1.svangerskap hadde jeg veldig uren hud og gikk opp masse når jeg fikk gutt, mens med mitt 2. svangerskap nå har jeg fått vite at det er en jente. Jeg var kvalm de første ukene og har lagt på meg veldig lite og fin hud :-) +at kinesisk fødselskart stemte begge gangene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig forskjellige svangerskap, jente først og var i toppform, men venter gutt nå. Har vært kjempesyk helt til uke 16, har gitt seg mest nå:) Jeg har to forskjellige pappaer, så den kan jo kanskje ha innvirkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...