Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vi er nå i gang med 3. søskenforsøk. Føler jeg kanskje har stresset litt for mye rundt de forrige forsøkene. Denne gangen har jeg faktisk vært veldig rolig rundt det hele, ikke tenkt så mye på det. Har holdt det hele litt på avstand, men begynner nå å merke at det nærmer seg uthenting. Satte eggløsningssprøyten 23.30 i kveld og skal inn på onsdag.

Ved forrige forsøk var jeg mye inne på denne siden, men har bevisst holdt meg litt borte denne gangen for å ikke fokusere så mye på det som skal skje.

Siden dette liksom er "siste sjanse" lurer jeg om det er noen som vet om vi kan få flere forsøk andre steder i landet, eller om vi må til Danmark for å få flere forsøk?

Er det noen her som har hatt forsøk i Danmark? Jeg har hørt om Nordica i København.

Får de lov å sette inn flere enn to egg i Danmark?

Ellers vil jeg bare ønske alle masse lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4991804-3-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hvis du ønsker det kan du ta flere forsøk på hvilken som helst privat klinikk også i Norge hvis du heller ønsker det. Jeg holder til på Nordica i København og er veldig fornøyd så langt. Det er andre her inne som også har snakket varmt om Ciconia i Aarhus. De er ikke strengere med hvor mange egg du setter inn enn det de er i Norge. Det vil vi at hvis alderen/situasjonen din tilsier at det kanskje kan være smart å sette inn 3 egg så gjør de sikkert det. Hvis du er 37+ kan utlandet være en fordel mtp Assisted hatching av eggene dine, samt at det er en del rimeligere.

I og med at du nå er i gang med forsøk nr 3 så får vi vel håpe at det uansett ikke blir aktuelt med en ny runde! Uansett, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...