Kathrine21 Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 Har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med... 1.Hvor lenge går det ca fra jeg sluttet på p-pillen til jeg kan bli gravid?? 2.har hørt at det er stor fare for å ikke bli gravid en annen gang...Men de fleste familier har jo mer en et barn,noen som vet at dette stmmer? 3.Har prøvt de fleste råd for å bli gravid,men har prøvt en stund nå men ingenting skjer..er fredig men mens i dag å lurer på når sånn ca er det størrst sjanse for å bli gravid ?? 4Og er det noen bra måte/stilling for at det skal være større sjanse for å bli gravid ?? Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette begyner å bli veldig utfor...har en samboer og som så gjerne vil ha en baby til.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4991576-vil-s%C3%A5-gjerne-ha-en-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalis Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 1. Alt fra med en gang til ett år er det "vanlige". Man blir som regel undersøkt av lege osv om det går mer enn ett år, men du får sjelden noe hjelp før ett år har gått. Etter p-pille bruk er det vanlig at det går noen pp, etter som jeg har forstått. 2.Har ikke hørt noe om dette! 3.Hvis du har 28 dagers syklus, så begynn med sex annenhver dag fra dag ti. Dag en er første dagen i siste mens. Fortsett med det i ti dager. Eggløsning er som vanlig 14 dager før neste mens. Har du regelmessig mens (kan være litt uregelmessig etter pilla), så er dette enkelt å regne ut. Jeg har feks 31 dager, dvs jeg har el på dag 17 (31-14). Hadde jeg hatt 26, hadde jeg hatt el på dag 12 (26-14). Du kan også prøve med el-tester, men husk at det også kan stresse deg opp ganske mye. 4.Nja, misjonær og bakfra funker jo, da kommer han ganske langt inni deg. Mange ligger med beina og rumpa opp i 1-30minutter etter sex, mfor å "hjelpe" sæden litt, men har mannen din bra svømmere, så trengs egentlig ikke det. Men ikke gå og "tøm" deg med en gang liksom! LYKKE TIL!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4991576-vil-s%C3%A5-gjerne-ha-en-til/#findComment-4991670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei hei:) 1. Det tror jeg kommer veldig ann på hver enkelt.. noen tar det 6 mnd andre, sånn som meg fikk ikke mensen i mellom engang.. ble gravid med engang etter 10 års bruk, men har en vennine som brukte 7 mnd.. 2. Det har jeg aldri hørt noe om.. 3.Kan du ikke kjøpe eggløningstester og begynne å teste det fra eks dag 10 i sykulsen..? gå inn på babyverden.no og bruk eggløsningskalkulatoren.. der ser du når du har EL 4. Det vet ikke jeg noe om, men har hørt at misjonærstillinga ikke er å anbefale.. Lykke til da:) tipper du er gravid iløpet av sommeren jeg:) Bare slapp av og ha masse sex så går dette så bra så) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4991576-vil-s%C3%A5-gjerne-ha-en-til/#findComment-4992162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå