Gå til innhold

Bruker dere Natusan til babyen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kjøpt en flaske natusan babyolje, får se hvordan det går. "Alt" er kreftfremkallende i disse dager så hvis lillegutt tåler produktene vi bruker er det egentlig ikke så nøye hva det er.

produktene til apoteket er visst veldig bra.

Jeg brukte kun litt natusan shower eller noe sånt + babyoljen på forrige. Men det ble for mye parfyme. Brukte mye forskjellig fra apoteket også, husker ikke navnet på merker/produkter, men de virket mildere enn natusan.

Rompesalven er et eget kapittel!

Min lille ble sår av alle disse salvene som var å få kjøpt for de inneholdt zink. Så etter mye prøving å hjelp på apoteket kom vi frem til VITAPAN!!!!!! Den beste rompesalven i hele verden! :) Gul å hvit tube!

Anbefales!

Vi bruker den på ham den dag i dag!

Har en til ansiktet ( fin kuldkrem) og en til rompa!

Annonse

Snart er jo "alt" farlig da... Jeg brukte og bruker fortsatt natusan babyolje og zinksalve. Bruker også shampo fra Natusan. Jenta vår er 2 år nå. Kommer nok til å bruke det på h*n som kommer nå og. Jeg brukte solkremen fra natusan og, men den fikk jenta vår utslett av, så vi måtte bytte til et annet merke. Trur det er pizBuin vi har nå jeg. Husk bare at barn er forskjellige og noen kan reagere på det andre ikke reagerer på .. :o)

Det er ikke kreftfremkallende, men hormonforstyrrende midler i dem som kan være skadelig senere i livet (bl.a. sædkvaliteten til guttene) og i tillegg er det mye parfyme og sånne stoffer som kan fremme allergi. Vi bruker ikke Natusan, synes de lukter kunstig og ekkelt, selv om lillegutt ikke har reagert på dem tidligere... Bruker Aponti, de er kjempegode! SebaMed fra apoteket er også kjempegode, er litt for at det skal lukte godt selv om det er "sunt", liker at det lukter baby, så vi bruker såper og sånn med parfyme, selv om det beste egentlig er parfymefritt da..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...