Gå til innhold

April: Skal vi ha et treff i Oslo den 18. mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vi blir med dersom vi er friske igjen. Nå er jeg "bare" forkjøla, men nå har lille feber..... Først pappa, så meg og så selvsagt Lille. I natt har Lillegutt våknet hvert 15. minutt for da har det vært på tide å åpne en nese full av tynn snørr igjen. Saken er nemlig den at han MÅ ha smokken for å sove...og når nesa er full av snørr blir det vanskelig å puste... Så akevitten jeg tok på fredag funket ikke til annet enn å erte opp mamma-pripp-anonym...(som Frida så treffende kalte henne)....., men det er jo også noe ;-))) Skal gi tilbakemeldig i morgen på hvordan det ligger an. Akkurat nå ble Lille lagt med over 39 i feber..... så det ser ikke så lyst ut, men det endrer seg jo så fort på disse små.... Har VELDIG lyst til å bli med altså!!! *vil-vil-vil-vil-vil*

Vi er med vi!

Peppes er helt greit! Kan jo tusle litt på Aker brygge evnt etterpå om været er fint. Syns det er koselig om vi kan være litt ute og jeg!

Peppes ligger på Aker brygge, kort vei å gå fra nationalteateret stasjon. Tenker vi tar toget, da kan vi møtes der de som ikke er kjent!

Ja..... nå skulle jeg skrive innlegg på denne tråden om at vi nok ikke kunne komme i morgen da Lille ikke er i noen særlig form i dag heller.... dere må jo tro jeg er en pessimistisk myrsnipemor som tviler på at Lille og jeg kan komme på et treff 10 dager sener fordi vi er forkjøla....*ler* Ingen som stusset på det? *s*.... Har hatt det for meg at det er i morgen vi skulle treffes jeg.... Helt til jeg leste overskriften på nytt...har til og med sagt til ei venninde at det ikke passer at hun kommer en tur i morgen da vi enten er syke eller opptatte.... Er det mulig??? Neste torsdag er vi sikkert friske igjen og da kommer vi nok, ja.

Annonse

Hehe.. jo jeg stusset nok litt... man planlegger jo ikke hvor langvarig en forkjølelse varer liksom...

Vet ikke hvorfor jeg ikke stilte noe spm tilbake jeg.... henger vel kanskje ikke helt med jeg heller... hehe

Gleder meg til vi ses igjen!

Håper virkelig det kommer noen nye denne gangen!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, dårlig gjort altså...vi vil også være med *furte, furte, furte og enda mer furting*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men dere, kan vi ikke prøve å få til å møtes en lørdag el søndag i frogneparken en eller annen gang, slik at vi som jobber også kan få vært med...iallefall muligheten til det, for jeg vet det er vanskelig å finne en dag det passer for alle... Hva syntes dere???(vil nemlig treffe der alle vi også)!!

Helt enig med skorpion-75! Blir så misunnelige på dere som kan planlegge treff og bare koose dere!! Det var så kjempekoselig på de forrige treffene.

Har jobbet nå i tre uker alt-helt ok, men savner permisjonstiden hvor jeg var mer fri til å planlegge sånne koselige ting; )

Synes et helgetreff hadde vært hyggelig, flere som hadde vært med på det? Så får vi med disse arbeidsjerna også......

Men først er det treff den 18.

Hehe...nei, aprilbaby, reagerte ikke så mye på at du så for deg muligheten for at dere fortsatt var syke den dagen....noen forkjølelser er jo langvarig og når man har barn vet man jo aldri....:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...