Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Tenkte å ta turen til Sverige for å kjøpe inn litt. Har hørt at det er billigere der. Noen som kan anbefale noen butikker, eventuelt om dere har noen nettadresser slik at jeg kan se litt der før vi eventuelt drar? På forhånd takk:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Happyland på Svinesund er den billigste.. www.happyland.se der står det bl annet mai-tilbud.. men står ikke priser på noe annet..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 tror det er en som heter babyshop også..
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Jeg dro til Happyland på Svinesund og kjøpte Brio kombivogn. Betalte 4600NOK for den og var kjempe fornøyd. Det var ikke tilbud engang, men fast lav pris. Kjøpte også voksipose og div annet. Jeg skal garantert ta turen over grensen flere ganger for her er det penger å spare:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Takk for tipset!! Høres jo veldig bra ut. Var inne på nettsiden deres, synd de ikke har priser der!!
♥Tiny Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 www. babyproffsen.se www.kattisbabyshop.se se om du finner noe her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå