Gå til innhold

svimmel


katti78

Anbefalte innlegg

e so svimmel att d kjennes ut som jeg e ute havet en styggeversdag..kvalmen har passert..lure på om d er vanli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var ett av de tegna jeg fikk som gjorde at jeg mistenkte jeg var gravid.. svimmel som f........

 

var det sist også, helt normalt,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med svimmelhet i natt, og nå har det bare blitt enda verre. Synes det er helt forferdelig. Har hele tiden vært kvalm, men klart å fungere, men nå føler jeg meg helt satt ut. Gruer som en gal for å dra på jobb. Har du funnet ut noe som hjelper? Eller hørt om hvor lenge det kan vare? Er forresten 7 + 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en full sjømann. Jeg går og gynger og svimler hele tiden. Regner med at det er ganske så normalt, men ganske så ubehagelig likevel. Jeg klager ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan dere andre har det. Jeg er 10+1 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Jeg er 6+2, og har vært svimmel fra dag 1, men ikke vært noe plaget med kvalme. Fælt med svimmelheten...verst på ettermiddagene. Det går stort sett freit på jobb (i barnehage)...men i butikken på vei hjem begynner svimmelheten. Må til tider holde meg fast i handlivogna føles det som... Ekkelt! Noen som vet hvor lenge det varer...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...