Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2 "biter" negler....Hun putter fingrene i munnen, og neglene på hendene (og føttene) har jeg ikke klipt på flere mnd... Hvordan kan jeg venne henne av med det? Er redd hun har "lært" av andre familiemedlemmer....Hvis jeg sier" fingrene ut av munnen" tar hun dem ut et øyeblikk, smiler, og putter dem inn igjen. Vet det fins go'negl o.l. produkter på markedet, men hun er jo så liten...blitt akkurat 2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi begynte med detet i samme alder.. distraherte henen med noe annet.. se på noe, gjøre noe, hviske noe i øret hennes.. BAre noe for å fjerne oppmerksomheten rundt det og ikke la henne vite at det var akkurat DET jeg prøvde.. Gikk over på et par mndr..

Skrevet

Gutten min biter også negler! Og enda det ikke er noen i vår familie som gjør det! Hvis han ikke klarer å bite på neglene på fingrene, starter han bare med føttene sine! Snakket med de på helestasjonen om det, for jeg syns det var så rart. De sa at det ofte var en trøst på samme måte som smukk og suge på tommelen. Så man måtte bare gjøre som cm og meg sier, distrahere han fra det. Så prøver den metoden nå, uten mye hell foreløpig! Har kjøpt inn go'negl også, men har ikke prøvd det på han enda. De sa på helsestasjonen at det ikke var noe farlig!

Skrevet

Min gutt biter også negler,og det er ingen i familien som gjør det.

Har ikke hatt hell så langt med å fp han fra det,så vurderer nå å gå til innkjøp av Go'negl.

Har også lagt merke til at han ofte begynner å bite hvis han føler seg usikker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...