Gå til innhold

vannkoppa og helvetesild


katti78

Anbefalte innlegg

nåken so veit om d e farli å bli smitta ta helvetesild,går d an å bli smitta av d egentli?e 9+3 å mannen e under smittefare so ej lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uten at jeg er noen spesialist eller noe så våger jeg meg til å svare litt..

 

Først, jeg mener å ha lest at vannkopper og helvetesild er noe ala samme smitte? Stemmer det?

 

Jeg vet bare at det er uheldig å bli smitta av vannkopper når man er gravid..men dersom du som mor har hatt det selv så kan du jo ikke bli smittet!

Har lest noe om at fosterets utvikling kan stoppe opp på det stadiet man befinner seg i graviditeten når man blir smittet.

 

Min mor fikk vannkopper tre uker før jeg ble født, jeg ble da født med vannkopper, på termindato, men sånn fysisk så hadde jeg tegn på tre uker fortidligfødsel og vannkoppene i seg selv førte til alvorlig sykdom på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he hatt vannkoppa ja.mannen min trur han he hatt vannkoppa,men he forstått d sann at en først fe vannkoppa v dette legge d seg i en nerveknute som jer at du resten av live e disponert for å få et utbudd av helvetesild,da desse to ja e beslekta..d so e da styrmannen h et alvorli utbrudd å veitikkje jeg skal nekte han å komme hjem..om kor lenge han e gifti for mej+bebi..for he kje sett an på en måne da....vaaaanli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...