Gå til innhold

Dumt spørsmål siden dette er mitt 3 svangerskap men...


Mamman til AM&JS

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke peiling på hvor langt jeg er på veg...men føler det sånn:

Litt småkvalm av og til i løpet av dagen..(ikke ille) trøtt og en slags sulthetsfølelse i magen hele tiden...

Noen flere som har det sånn?? Hvor langt er dere på vei...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm..den var ikke lett du!! Tror det er veldig individuelt hvordan man føler seg, og det trenger ikke være en pekepinn på ekakt hvor langt man er kommet.

 

Selv så er jeg sulten på noe hele tiden, men det har ikke noe med å være gravid å gjøre! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke var lett spm å svare på...men trodde kanskje noen kunne komme med et innspill alikevell..

Føler at jeg har sånn tommerom inni magen...altså..mye luft..men kommer ikke ut..oppblåst...selvom jeg spiser føler jeg meg alikvell sulten..hmz..ja..har jo ikke en anelse om hvor langt jeg er på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig ingen anelse? Har du hatt veldig uregelmessig mens eller lignende?

Kanskje du kunne få (privat) ul, så kan de jo se utfra den hvor langt du er kommet.

 

Himmel, dette var da litt spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt mens etter jeg fikk nr 2...for 8 mnd siden!!

Skal ringe både gynekolog og legen i morra..MÅ få time da assa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt sikert komme til ultralyd ganske kjapt.Jeg har heller ikke hatt mensen siden forrige fødsel så jeg har alllerede vært på 2 ultralyd.I tilegg har de tatt hcg blodprøver for å fastslå hvor langt jeg er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...