Puppesnuppa Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Hei dere erfarne mødre Jeg lurer på når dere begynte å gi vann til ungene deres? Regner med at det skal være kokt og avkjølt til 37 grader- og ikke være kaldt.. Min blir 10 uker på onsdag og jeg merker at han vil amme oftere nå når det er så innmari varmt. Tusen takk for svar!
*Aina30 Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 i følge min helsesøster er det nok med å amme. De får i seg det de trenger. Men det er sikkert ikke skadelig å prøve vann. Det er sundt for alle det.
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 jeg begynte å gi snuppa vann når hun var ca 3 mnd, det tok bare par måneder så ville hun ha vann til hvert måltid, i dag 11 mnd er hun kjempe glad i vann, lurt å starte tidlig - det er en god vane å drikke masse vann:-)
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 men sant som hun over skriver - det holder å slukke tørsten med mm/mme, ikke begymre deg for det nå i varmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå