Gå til innhold

Gravid igjen etter SA i Mars

Tirilill

Anbefalte innlegg

Nok en gang viste testen positiv. Jeg ble kjempe glad, men også veldig bekymret. Hvordan går det denne gangen? Har hørt så mange skrekkhistoirier siden folk fikk vite om hva som hadde skjedd. Den ene historien etter den andre om masse spontanaborter og infertilitet. Heldigvis ble jeg gravid igjen. Tar ting litt roligere nå, er ikke helt på styr sånn som forrige gang. Føler at jeg ikke kan begynne å glede meg så mye for da blir skuffelsen så stor hvis det skulle gå galt.

Får bare håpe på det beste!

Fortsetter under...

d e bra at du tar d me ro, d står jo skreven i kvær svangerskapsbok at man ikke kan sammnligne et svangerskap med et annet, for de er alle ulik... Man kan ikke sammenligne med "søskene" heller, alle er forskjellig. min mor skulle hatt 7 barn i dag hvis hun hadde klart å bære frem alle, men hun har 4.... og alle svangerskapene er forskjelli og grunnene til at hun mistet er og forskjellige. Men lykke til, se bare, du klarer det c",)

Hei!

Prøv å ta livet med ro. Vet det ikke er lett. Jeg hadde en spontanabort i november 2005. Ble gravid igjen nå i februar og kjente som deg angsten komme. Men er nå fullgått 13 uker og alt føles fint. Jeg er fysioterapeut og vil tipse deg om at fysioterapeuter har mye kunnskap om anspenthet og kan kanskje hjelpe deg til å senke skuldrene litt. Akupunktur kan også hjelpe, det hjelper for øvrig veldig bra mot kvalme for mange. Lykke til, stol på at kroppen din klarer det!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...