Gå til innhold

Teit spørsmpl men.. hvor langt er snittet deres?

Anbefalte innlegg

Mitt er 10cm.. bare ble litt nysgjerrig på størrelse.. det kommer vel an på hvor stor ungen er? Hadde katastrofe snitt 5uker før termin, så de kunne jo ikke bedømme hvor stor hun var helt sikkert men.. de må ha hatt en viss anelse for det er ikke noe stort snitt!! Stakar... det mega-lille hodet hennes som kom ut der.. veide 1900g.

Fortsetter under...

Hihi, der så jeg rimelig teit ut med målbåndet gitt!

Mitt er 15 cm det, var hastesnitt. Har grodd veldig fint, men det er ikke "rett" liksom. Det går oppover på ene siden. Er det normalt?

Annonse

Annonse

mitt er nesten 30cm. Går fra navlen og end til hårfestet for så å ta en 90graders sving til høyre nesten ut til hoftekanten. Det aller første ks var hastesnitt. Da veide ungen 4400gr og var 37cm i h.o

De to neste er også tatt emd ks men da har de bare brukt arret fra hårfestet og opp....de vat 4395gr og 4130gr

mitt er 18cm. Gutten min var 4720gr og hadde en hodeomkrets på 38cm.

Jeg har også en "sving" oppover på den ene siden.

Og så har jeg fått den "helsikes pølsa" som henger bare der og dingler :) huden over arret,er følelsesløs også.

Lurte litt på noe da jeg leste om hun "over". Slipper dere kanskje den pølsa om snittet legges den veien? eller hvordan blir det da?

Hadde nok bedt om den veien om jeg hadde visst om dette før tror jeg!

det er en grunn til at de tar det vannrett, mot før når det var loddrett. Har du loddrett snitt får du ikke lov å føde på normal måte en evt. nestegang, er vist fare for at snittet vil rivne! Men vannrettsnitt er ikke det noen fare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...