Gå til innhold

Har fått depresjon:(

Anbefalte innlegg

Tör ikke tenke på noenting lenger alt bare gjör meg mer og mer deprimert, värt slutt med samboer en stund og jeg har bott hoss ett vennepar.Har sökt leilighet overalt men ikke fan om jeg får, snart termin og jeg har ikke leilighet, dårlig ökonomi. önsker jeg tok abort innimellom nå(selv om jeg er sterkt imot det) adopsjon kommer inn i tankene nå også, men herregud mitt störste önske her i livet var å få ett barn og nå föles det bare ut som alt kolapser rundt meg,vet ikke lenger hva jeg skal gjöre..

vil heller ikke reise tilbake til norge til familien(litt problemer der)

jeg har det godt her i finland,ikke så mange venner men de jeg har er supre. Kjennes bare veldig tungt ut nå med et barn som kommer,gjeld og uten hjem...noen som har värt i en slik situasjon og overlevd??

Jeg har fått mer og mer sövnlöse netter hvor jeg bare gråter men så når morgen kommer pröver jeg tenke at dette er en ny dag med nye muligheter men ved slutten av vär dag synker jeg ned i samme pöl.

Unnskyld, jeg bare behövde få ut dette,hjelper på sinnet...litt iallefall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4987927-har-f%C3%A5tt-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vel sosialhjelp i finland også!! Ta steget og la de hjelpe deg, kan hende de har boliger stående? De tar ikke fram eg rødglødende hjern og brennmerker deg i panna:) det er ingen som har noe med det og det forfølger deg ikke seinere.

Du har sikkert rett på hjelp i din situasjon skal du se.

Om du syns det er fælt å be om hjelp på egne vegne så spør på barnets vegne:)

Vist har jeg spurt om hjelp på sosialen men nei gjeld og leilighet må jeg fixe selv, og på kontorene der de leier ut sier de bare ja vi ringer når vi har noe ledig...har en venninne som kjenner en rik fyr her som fikk leie samme dag han hadde lagt inn söknaden,og det var forrige uke...jävlig system det her:(har värt söker i tre måneder nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...