juni,2 Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 er i uke 34 og bare kjent spark en gang i dag. hvor lite liv kan man kjenne uten at det er noe galt? Bør jeg dra på føden å få tatt ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 det er noen dager jeg kjenner lite liv. pratet med jordmor om dette,og hun sa det hender bebisen sover mye noen dager... du burde se det ann utover kvelden... men er du usikker så ring føden å hør hva di sier...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 hvis du er skikkelig usikker ville jeg ringt til fødeavd!! og snakket med en jordmor.. det er så vondt når man går og engster seg. og de er jo der for oss!! jeg er i uke 34 i morgen. gutten min er veldig rolig noen dager, og veldig aktive andre dager. det svinger fryktelig mye..
Juni_baby Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Prøv å drikk ett glass med helt kaldt vann, hvis babyen da ikke reagerer etter en stund, så kan du ringe føden og høre hva det kan være.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Vist du spiser eller drikker noe med mye sukker i så skal du kjenne at ungen rører på seg, særlig når han er så stor. Gjør han ikke det så ta kontakt med føden!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå